تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه با اردن، این تیم را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردن ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز و ابراز همدردی با مردم ایران، بر موضع این کشور در محکومیت تمامی اشکال خشونت و تروریسم تأکید کرد.
وزارت خارجه اردن با صدور بیانیه تعرض وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی در کنار قریب به یک هزار و ۵۰۰ شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
اتحادیه جهانی در خبری بر روی وبسایت خود از میزبانی اردن برای برگزاری رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جهان در سال 2023 خبر داد.
اتحادیه جهانی کشتی در فاصله ۲۴ روز تا برگزاری رقابت‌های جوانان جهان با لغو میزبانی ورشو لهستان از این مسابقات، اردن را به عنوان میزبان جدید این رقابت‌ها معرفی کرد.
وزارت خارجه اردن و مصر با صدور بیانیه‌هایی جداگانه تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری را محکوم کردند.
وزارت خارجه اردن به اقدام هتاکانه علیه قرآن کریم در سوئد واکنش نشان داد و آنرا به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه اردن با صدور بیانیه‌ای خواستار تحرک جامعه بین‌الملل برای توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از دولت اردن خواست قبل از آنکه دیر شود در تصمیم خود مبنی بر اعطای مجوز فعالیت سیاسی به حزب منحله بعث، تجدید نظر کند.
دولت اردن اعلام کرد که بعد از بیش از یک ماه تعلیق، دوباره واردات نفت از عراق را از سرگرفته است.
عضو ارشد نُجَباء در پیامی توییتری خواستار قطع مناسبات دیپلماتیک عراق با اردن شد.
تصمیم اتحادیه عرب به بازگشت سوریه به این سازمان، شامل تعهد به تلاش برای استمرار گفتگو‌های عربی-عربی برای رسیدن به یک راهکار سیاسی مبتنی بر قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل متحد برای صلح در سوریه می‌شود. بر اساس تصمیمی که در جلسه دیروز گرفته شد یک کمیته از کشور‌های عربی همسایه سوریه، یعنی لبنان، اردن و عراق به اضافه عربستان سعودی تشکیل خواهد شد تا برای پیشبرد فرآیند گفتگو‌ها برای راه‌حل سیاسی در سوریه تلاش کند.
اکنون، عربستان سعودی به جای تلاش برای منزوی کردن ایران، یک استراتژی چند وجهی را دنبال می‌کند که تعامل با ایران را با تلاش برای مقابله با نفوذ آن در سراسر منطقه، از جمله در سوریه درهم‌می‌آمیزد. این هفته مقامات سعودی برای گفتگو‌های صلح با حوثی‌ها به یمن سفر کردند. کشور‌های خاورمیانه منافع مختلفی در سوریه دارند. میلیون‌ها پناهنده سوری به کشور‌های همسایه اردن، لبنان و ترکیه گریختند. برخی کشور‌ها مانند عراق مایلند مسیر‌های تجاری خود را از طریق سوریه باز کنند.
امیر عبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
بازیکن تنیس روی میز ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین‌المللی اردن بازماند.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
ادن هازارد در آستانه جام جهانی فرم بدنی مطلوبی ندارد و به نظر از اضافه وزن رنج می برد. اتفاقی که باعث خشم مردم بلژیک شده است.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، به دلیل مصدومیت در بازی امشب برابر سلتیک غایب است.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، هنوز در حسرت یک دقیقه بازی کردن در ال کلاسیکو است.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
در شروع فصل جدید نیز اوضاع برای ادن هازارد تغییر نکرده و همچنان کسی روی این بازیکن حساب باز نمی کند.
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران گفت: اگر زمان به عقب برگردد باز هم به شرایط اردو اعتراض می‌کنیم چون در حد یک ورزشکار حرفه ای نبود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ