موسوی در پاسخ به این سوال که اگر تغییر و تحولی در شرایط تیم ملی شود، در اردو می‌ماند، گفت: الان وقت تغییر و تحول نیست و باید با همین شرایط برویم. برخی تیم های درجه چند آسیا شرایط‌شان از ما بهتر است. شرایط ما از چند سال قبل بد بود، اما امسال فاجعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
فیلم خوشحالی بازیکنان پرسیولیس پس از پیروزی در دربی صدم و عصبانیت ساپینتو مربی استقلال از داور مسابقه را مشاهده می‌کنید.
کارگران کارخانه تسلا در شانگهای پس از اینکه از کاهش پاداش عملکرد خود مطلع شدند، مطالب زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برای جلب نظر مدیر تسلا و مردم چین انجام داده‌اند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، نسبت به اقدامات اهانت‌آمیز و بی‌اخلاقی برخی رسانه‌های جمهوری آذربایجان علیه کشورمان، یادداشتی اعتراضی منتشر کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با ادامه این ناراضی‌تراشی دیگر دشمنان خارجی نیازی به تلاش و هزینه کردن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت. ما خودمان با هزینه بیت‌المال در حال براندازی هستیم، مثل آن کسی که بر سر شاخ بود و بُن می‌برید!
باشگاه تراکتور نسبت به اسکان تیم داوری آن‌ها با صنعت نفت و تیم میزبان در یک هتل اعتراض شدیدی انجام داد.
خشم شدید هواداران ملبورنی از تصمیم کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر استرالیا، منجر به یک جنجال بزرگ شد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جمع بندی شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا و مواضع خصمانه برخی دولت های اروپایی بیانیه ای منتشر کرد.
حسین کنعانی زادگان از روی نیمکت اولین کارت خود در جام جهانی 2022 قطر را دریافت کرد.
سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با هوادار، نسبت به حکم کمیته انضباطی، اشتباهات داوری و مکان سوپرجام اعتراض کرد.
سرپرست باشگاه تراکتور از شکایت علیه داور بازی این تیم و مس رفسنجان خبر داد.
دروازه بان باتجربه ملوان می گوید این تیم عملکرد خوبی تا به اینجای کار داشته و بدبیاری ها باعث شده نتایج دلخواه را کسب نکنند.
در این ملاقات مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت سوئد در قبال این تهاجم وحشیانه و قصور پلیس این کشور در اتخاذ اقدامات تأمینی بموقع و کامل، وفق کنوانسیون وین، به کاردار سوئد ابلاغ شد.
فرهاد مجیدی نسبت به وقت کشی تیم البطائح و همچنین داوری این دیدار اعتراض کرد.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آره‌نا به پایان رسید.
دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با جو عجیبی در ورزشگاه فولاد آرنا به پایان رسید.
هزاران نفر دیگر در خارج از ورزشگاه جمع شدند و سپس به داخل زمین نفوذ کردند، جایی که برخی از تیرک دروازه‌ها بالا رفتند و زمین مسابقه را به اشغال خود درآوردند.
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با اینکه امروز به بازیکنان و مربیان ما بی‌احترامی شد، ولی باز هم از حضور هواداران خوشحال هستیم.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
کاسیانو قطعی شده بود اما باشگاه گفت مشکل انتقال پول داریم! بعدش او مصدوم شد. گادوین منشا گزینه دیگری بود که با تعلل از دست پرسپولیس رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ