ادن هازارد معتقد است امسال شانس قهرمانی بلژیک نسبت به دوره گذشته جام جهانی بیشتر است. بلژیک در دوره گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت و به فرانسه باخت. آنها در نهایت سوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسول خطیبی معتقد است باشگاه پیکان بهترین نقل و انتقالات را در بین تیم‌های حاضر در لیگ برتر داشته است.
سرمربی خارجی تیم بسکتبال بانوان کشورمان، گفت: من باور دارم بازیکنان من بازی به بازی بهتر می‌شوند.
بهروز عطایی در واکنش به نقدها می‌گوید خودش هم به تیم ملی نقد دارد اما حرف‌های احساسی را قبول نمی‌کند.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار برابر ایران گفت: تیم ملی والیبال ایران بسیار باکیفیت است و سابقه خوبی در والیبال جهان دارد.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه قراردادش با این تیم تا ششم شهریور اعتبار دارد، گفت: می‌توانستم از فدراسیون ایران شکایت کنم اما از حق خود گذشتم.
ستاره جوان فولاد خوزستان می‌گوید که پیشنهادات خوبی برای لژیونر شدن دارد و باشگاه باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدارهای زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
مربی اسپانیایی مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود یکی از بهترین نمایش‌های خود را برابر پرسپولیس به جا بگذارد.
سرمربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ اندونزی از پیشرفت این کشور در آسیا و جهان تا مشکلات و شرایط سخت تیراندازان ایرانی با فارس به گفت‌وگو پرداخت.
به خودم ایمان دارم و اگر سرمربی تیم ملی شوم، کره را در سئول می‌زنم، ژاپن را در توکیو می‌زنم و چین را در پکن و عربستان را در ریاض!
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ایمان داشتیم گل گهر را می بریم و برابر حریف تسلیم نشدیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سرمربی نساجی می‌گوید با قمیت‌های نجومی بازیکنان، فعالیت در نقل و انتقالات برای نساجی سخت خواهد بود.
مربی بدنساز تیم ملی هندبال کشورمان گفت: برای تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی موفقیت دارم.
رضا مهاجری سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان پس از جدایی از این تیم، در نامه‌ای سرگشاده با مردم مسجدسلیمان و هواداران نفت، خداحافظی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه ما به غیرت و همدلی بازیکنان کشورمان ایمان داریم، گفت: ملی پوشان فوتبال ایران در بازی با آمریکا هم اسیر حواشی نمی‌شوند.
ارادت ویژه یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران در قطر به پرچم کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اطمینان دارم که اگر از مرحله گروهی صعود کنیم می توانیم در بازی حذفی هم به برتری برسیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: اطمینان دارم که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر خوش خواهد درخشید.
عضو تیم ملی بوکس کشورمان گفت: با وجود اولین تجربه‌ حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا، به توانایی‌های خودم برای کسب مدال ایمان دارم.
مربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با نفت مسجدسلیمان، امیدوار است مقابل ذوب آهن نیز به نتیجه مطلوب دست یابند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از صعود تیمش به تورنمنت 6 جانبه تایلند، گفت: به بازیکنانم ایمان دارم ولی در کویت (مسابقات قهرمانی آسیا) حق باختن نداریم.
دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران که در صدر جدول برترین گلرهای مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته است، تیم‌های اروپایی حاضر در مسابقات را قدرتمند قلمداد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ