نشریه «صبح صادق» در پاسخ به انتقاد علی جنتی مبنی بر کمک جمهوری اسلامی به دیکتاتوری اسد در سوریه دوسال قبل از شروع داعش نوشت: «اعتراضات به معنای مردمی آن در دو استان کوچک – درعا و سویدا – در حاشیه مرز اردن روی داد که اجتماعات از ۱۰۰ نفر و دویست نفر فراتر نمی‌رفتند. در این مقطع جمهوری اسلامی از برخورد خشن دستگاه امنیتی سوریه با آنان انتقاد کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی می‌گوید درخواست بازیهای دوستانه بهتر را به فدراسیون فوتبال داده است.
سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.
محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور گفت: لایحه عفاف‌وحجاب بر اساس اینکه کار فرهنگی و اعتقادی در اولویت است تهیه شده است. قطعاً نظرات و پیشنهاد‌های مختلف از سوی مردم مؤمن و متعهد و نهاد‌ها مورد توجه قانونگذاران قرار خواهد گرفت.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
فرانن سوریانو، مدیر سرشناس منچسترسیتی، پاسخ منتقدانی که می‌گویند این تیم صرفا به خاطر هزینه‌ای که کرده موفق شده است را داد.
سیمونه اینزاگی پس از حذف میلان و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا فرصت مناسبی برای پاسخ به منتقدانش پیدا کرد.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
سعید مهری موفق شد با یک حرکت انفرادی دیدنی از سمت راست، تک گل صعود بخش تیمش را وارد دروازه پارس جنوبی کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ عجیبی به ابهامات اساسنامه‌ هیات‌های فوتبال داد و با بیان اینکه به زودی اصلاحاتی در آن صورت می‌گیرد، از منتقدان خواست حساس نشوند!
رییس سابق فوتبال تهران در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه پاسخ منتقدان را داد.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که آنتوان گریزمان با نمایشش در قطر پاسخ خوبی به منتقدانش داده است.
سخنگوی سپاه گفت: شبکه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند اما چنان تسلطی به آنها داریم که به تک تکشان پاسخی پشیمان کننده خواهیم داد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.
دنی آلوس، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، پاسخ منتقدانش در مورد حضور در لیست نهایی سلسائو برای جام جهانی را داد.
معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.
با وجود انتقادهای تعدادی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد از تن‌هاخ به خاطر بی‌اعتنایی به کاسمیرو، او می‌‌گوید از شرایط خود در این تیم و از سرمربی‌اش کاملا راضی است.
لوئیس انریکه با انتشار یک جدول در صحفه توییتر خود و در پاسخ به منتقدانش عنوان کرد که اسپانیا بهترین عملکرد را میان تیم های اروپایی در سال های اخیر داشته است.
پاسخ محکم سرمربی پورتو به منتقدان طارمی
لیساندرو مارتینز، خرید جدید منچستریونایتد، که در هفته‌های اخیر با انتقادهای زیادی مواجه بود در جریان پیروزی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکردی عالی داشت تا خودش را به منتقدین ثابت کند.
مدتی قبل جدولی از میزان خرید سهام توسط صندوق های با درآمد ثابت در فضای مجازی منتشر شد که جنجال بسیاری را به پا کرد. جدولی که بسیاری اطلاعات آن را زیر سئوال بردند و منتقدان به عملکرد صندوق های با درآمد ثابت اعلام کردند که اطلاعات این جدول را از روی سایت FIPIRAN برداشته اند. نبض بورس در گفتگو با روح الله دهقان به این پرسش پاسخ داده است که آیا داده های سایت FIPIRAN مشکل دارد؟
در صورت ویرایش شماره شبای ۲میلیون نفر دارنده سهام عدالت، سود سهام داران در مرحله بعدی با هم واریز می‌شود
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: رشد قیمت مواد غذایی و بهای انرژی تاثیرات «رکورد تورمی» دارد که به معنای کاهش تولید و افزایش تورم در سراسر جهان است.
عبدالرضا داوری مشاور رسانه ای سابق محمود احمدی نژاد و از منتقدان کنونی وی پاسخ توئیت کنایی مدیرکل بازرسی عبدالملکی را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ