با پایان مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تکلیف کشتی‌گیران اعزامی به مسابقات جهانی در ۴ وزن مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
روزنامه جوان نوشت: ناگفته پیداست بازی تمامیت‌خواهانه «همه یا هیچ» اصلاح‌طلبان تندرو مهم‌ترین مانع آن‌ها برای کنش سیاسی قانونمند است. نمی‌شود فقط بخواهی از منافع یک محیط بهره ببری و به قوانین آن پایبند نباشی. تا زمانی که عقلای این جریان بازاندیشی نکنند و نخواهند روش کار خود را در رقابت سیاسی اصلاح کنند، بازگشت آن‌ها به چرخه قدرت دور از انتظار است.
دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.
مدیران بارسلونا از ژاوی هرناندز، سرمربی این تیم، خواسته‌اند که با بازیکنانی که در فهرست فروش او قرار دارند صحبت کند.
انزو مارسکا، سرمربی جدید لسترسیتی، می‌گوید برای پیش بردن پروژه‌ای بلندمدت به این تیم پیوسته و قصد دارد لستر را به تیمی مهم تبدیل کند.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران نسبت به ساعت تمرینی‌شان انتقاد کرد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
با اطلاعیه جدید سازمان لیگ فوتبال، در لیگ بیست و سوم مشکلات تیم‌های تهرانی بیشتر خواهد شد.
فدراسیون کشتی با انتشار بیانیه‌ای بر چرخه انتخابی تیم ملی تاکید کرد و یادآور شد که اجازه حضور کشتی گیران را خارج از این چرخه نخواهد داد.
تحقیقات در مورد تکنیک ضد آفتاب نتایج متفاوتی به همراه داشته است. حتی حامیان پرشور آن نیز معمولاً ابتدا خواستار کاهش انتشار جهانی هستند. بر اساس گزارش ییل، این دانشگاه طرحی فرضی را برای “چرخش ترموستات جهانی” ترسیم کرده است.
نگاهی به نقد‌هایی که علیه دولت روحانی می‌کردید و وعده‌هایی که می‌دادید، بیندازید، ماجرا روشن خواهد شد. کافی است سری به توییتر بزنید؛ تازه در آن زمان از مصونیت هم برخوردار بودید و کسی نمی‌توانست بگوید بالای چشم شما ابروست و فراتر از نقد، چوب هم لای چرخ می‌گذاشتید، آن‌هم چه چوبی! حالا که خوشبختانه به هر دلیلی کسی یا جرات چنین کار‌هایی را ندارد یا آنقدر انصاف دارند که چنین رفتاری را پیشه نکنند. با این مقدمه بد نیست که به برخی از آن رفتار‌ها اشاره شود. اول مساله ارزپاشی و فروش ارز فردایی و تثبیت نرخ ارز است.
انتشار این خبر بی‌شک علیه پیمان جبلی است که یک سال‌ و اندی پیش به سازمان عریض‌ و طویل صداوسیما رفت تا تحولی صورت دهد اما چرخ آنچنان که باید می‌چرخید، نچرخید.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
پس از ماه محرم و صفر، خواننده‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت دورخیز کرده بودند تا چرخ اقتصاد موسیقی نیز بچرخد اما این اتفاق مصادف با حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی شد و پس از ناآرامی‌ها، نه تنها کنسرت موسیقی برگزار نشد، بلکه انتشار قطعات موسیقی نیز از سوی خواننده‌ها متوقف شد.
تیم ملی فوتسال ایران بعد از پایان جام ملت‌های آسیا برنامه خاصی تا سال آینده ندارد.
فرنگی کاران مدعی پس از تغییر سرمربی تیم ملی چشم انتظار تصمیمات و مصوبات کادر فنی جدید هستند تا بر خلاف گذشته در قالب یک چرخه انتخابی عادلانه به حقشان برسند.
برخلاف سال‌های اخیر، امسال مبنای انتخاب فرنگی‌کاران براساس چرخه انتخابی است که تغییرات مهمی خواهد داشت و موارد مختلف در آن به صورت شفاف اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ