دارنده ۴ عنوان پهلوانی ایران در سال‌های ۷۳ تا ۷۶ از اینکه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای حق سفره سه و نیم میلیونی او را پرداخت نمی‌کند، انتقاد کرد و گفت: من نیازی به این مبلغ ناچیز ندارم اما این رفتارها با پهلوانان کشور درست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی فراقی گفت: در نیمه اول بازار می‌توانیم انتظاری برای حرکت به سمت سبزپوشی را در روز آتی خصوصاً در نیمه دوم معاملاتی بازار را داشته باشیم که یک حرکت از منفی به مثبت باشد.
رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
شهاب زاهدی در دومین بازی خود نیز در امر گلزنی ناکام بود.
بازیکنان پرسپولیس همچنان دنبال پول هستند و چشم‌شان به دست باشگاه است که مطالبات آنها را واریز کند.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
در ارتفاعات استان با توجه به گذر ریزموج‌های تراز میانی در ساعات بعد از ظهر و شب، رشد ابر و برای امروز(۳۰ خرداد) افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
این وضعیت جوی از عصر شنبه تا اواخر وقت یک‌شنبه(۳۰ تا ۳۱ اردیبهشت) در تهران، البرز، قزوین، مرکزی و دامنه و ارتفاعات گیلان مورد انتظار است.
از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه)، با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق یا خیزش گردوخاک مورد انتظار است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
با همگرایی سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی حاکی از کاهش نااطمینانی ها، سقوط نرخ دلار تشدید شد و فعالان بازار معتقدند بازگشت دلار به کانال ۳۰ هزار تومان دور از انتظار نیست.
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، صبح سه‌شنبه در استادیوم الثمامه قطر برگزار می‌شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض تردد در محدوده کم انتشار آلایندگی (طرح کاهش) و طرح ترافیک با اخذ معاینه فنی برتر خبر داد.
راستش معمولا خانمِ شفق قطبی نه منتظر کسی می‌ماند و نه خیلی به پیشبینیِ هواشناسی پایبند است، به همین دلیل تماشای این آسمان زیبا واقعا لذت‌بخش بود. آن شب بادِ شدیدی می‌وزید و، چون شبِ جمعه بود، جمعیت زیادی مانند من انتظار شفق قطبی را می‌کشید. در نهایت در نزدیکی ۱۱:۳۰ شب، خانم شفقِ قطبی پدیدار شد و همه ما هورا کشیدیم.
سروش پیام رسان وابسته به تلویزیون وزارت ارتباطات را به واسطه انتشار ویدیویی که وزیر ارتباطات از کره جنوبی فرستاده بود و در آن از کیفیت تماس صوتی اپلیکیشن بله و روبیکا تعریف کرده بود انتقاد کرد. در ویدیوی منتشر شده در اکانت خرامید مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات گفته می شود که این ویدیو و خبری آماده شده از این کیفیت تماس تا در بخش خبری ۲۰:۳۰ منتشر شود و حالا پیام رسان سروش وزیر و وزارتخانه را متهم کرده است به حمایت از پلتفرم های ایرانی خاص!
زن ۲۴ ساله‌ گفت: با آن که باورم نمی‌شد او دست به چنین رفتار‌های زشتی بزند، اما هنگامی که از سرکار به خانه بازمی گشتم، مقابلم قرار گرفت و ادعا کرد اگر مبلغ ۳۰ میلیون تومان مهریه را بازنگردانم، او تصاویر و فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.
این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه بند بیمه کردن پرتفوی سهامداران حقیقی که در بسته جدید حمایتی آمده راهکار خوبی است، بیان کرد: تورم انتظاری به تهدیدی برای بازار سرمایه ما تبدیل شده است. اسناد خزانه اسلامی "اخزا"ها در بازار با نرخ ۳۰ درصد نیز فروشنده دارند و با این وضعیت، سهم با P/E حدود ۳ هم جذابیت ندارد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
انتشار جدیدترین نرخنامه انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می دهد محصولات ارائه شده در میادین ۳۰ تا ۴۱ درصد ارزان تر از قیمت میوه ها درخرده فروشی های سطح شهر است.
غرامت ۹۰۰ هزار دلاری (که حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود) فسخ قرارداد اسکوچیچ در انتظار فدراسیون فوتبال است
تصاویر رندر گوشی‌های Edge ۳۰ Ultra و Edge ۳۰ Neo موتورولا قبل از عرضه به بیرون درز کردند.
رئیس سازمان زندان ها گفت:در سال جاری دستمزد زندانیان شاغل ۳۰درصد افزایش یافته اما باتوجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه انتظار می‌رود بنیاد این پرداخت را همچنان عادلانه و منطقی‌تر اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ