انتشار این خبر بی‌شک علیه پیمان جبلی است که یک سال‌ و اندی پیش به سازمان عریض‌ و طویل صداوسیما رفت تا تحولی صورت دهد اما چرخ آنچنان که باید می‌چرخید، نچرخید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس تاوان انتخاب غلط چهار سال پیش خود را پس می‌دهد و حالا سرکشی را به عنوان راه فرار از اتلتیکو انتخاب کرده است. او راه نجات از این مخمصه را در بارسلونا می‌بیند.
جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی روزهای سختی را سپری می‌کند.
باشگاه سانتا‌کلارای پرتغال از استقلال به دادگاه عالی ورزش شکایت برد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
شنبه‌های اعتراضی در اراضی اشغالی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل به یک کابوس تمام عیار تبدیل شده است. معترضان اسرائیلی از جناح اپوزیسیون اسرائیل و حتی افرادی که به نتانیاهو و ائتلاف همراه با دولت وی رای داده اند، معتقدند که دولت جدید رژیم اسرائیل عملا در حال سوءاستفاده از موقعیت سیاسی خود برای قبضه کامل قدرت و ایجاد دیکتاتوری در اراضی اشغالی است.
در نظرسنجی توئیتری خبرگزاری آناتولی ترکیه، بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به تایید درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو از سوی آنکارا، پاسخ منفی دادند.
جست‌وجوی روز جمعه به‌‌‌دنبال کشف مجموعه‌‌‌ای از اسناد طبقه‌‌‌بندی شده توسط وکلای خود رئیس‌‌‌جمهور در خانه وی در ویلمینگتون و دفتر واشنگتن که بایدن قبل از نقل مکان به کاخ سفید از آن استفاده می‌‌‌کرده است، صورت گرفت. همچنین وکلای بایدن به سرعت اسناد را به آرشیو ملی و بعدا به وزارت دادگستری تحویل دادند. ا
مشکل فولاد خوزستان برای سفر به اراک و بازی با آلومینیوم رفع شد.
غرب ایران را به ارائه صد‌ها پهپاد به روسیه متهم کرده و از سازمان ملل خواسته تا بررسی کند که آیا این عرضه پهپاد‌ها، نقض تعهدات ایران بوده است یا خیر. با این وجود، مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا تاکید کرده‌اند که مهار برنامه هسته‌ای ایران باید جدا از سایر مسائل مرتبط از جمله تسلیح روسیه توسط ایران و یا نوع برخورد با معترضان آن کشور مورد بررسی قرار گیرد.
بعد از پیروزی درخشان ایران مقابل ولز، کارلوس کی‌روش با انتشار اطلاعیه تند و تیزش برای یورگن کلینزمن، دوباره فضای مطبوعاتی مسابقه مقابل آمریکا را در دست گرفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شلیک به مواد فروش در لویزان/ مخمصه اجاره بها/ اخاذی از دختری که می‌خواست پولدار شود/ نقشه عجیب زن جوان برای خروج از کشور/ کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی/ ماجرای قتلی که بر سر جای پارک رخ داد/ سرقت ۴۰ مینی بوس و خاور در پرونده باند وزغ/ مرد اعدامی سردسته باند سرقت شد
امید بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی پس از پیروزی در انتخابات کنست با مطالبات روسای دو حزب صهیونیسم دینی و حزب "عوتسما یهودیت" که برای حضور در ائتلاف دولت آتی، فراکسیون مشترک تشکیل داده‌اند، به ناامیدی بدل شده است.
محمد جواد ظریف:‌ گفت‌وگو بر اساس احترام متقابل و آمادگی برای گوش دادن به جای موعظه و متهم کردن، تنها راه برون رفت از مخمصه ملی فعلی ما هست.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری ۲ مرد و یک زن سارق در کرمان/ در مخمصه پول شویی!/ پایان کلاهبرداری‌های سردار و سرهنگ قلابی/ اسیدپاشی هولناک به دختر جوان در طرشت/ ۵ قتل در پرونده ۲ برادر خشن/ رمزگشایی از سرقت‌های باند کلاف کش‌ها/ ادعای عجیب مرد اسیدپاش/ پدرکشی در توهم شیشه!/ دفاع مشروع، متهم را از قصاص نجات داد
کمی باورش سخت است. مس رفسنجان تا به این جای کار که 5 هفته از بازی ها سپری شده پیروزی به نام خود ثبت نکرده است.
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.
زنی در مخمصه ازدواج پنهانی!
زن ۳۵ ساله گفت: در حالی که دخترم را باردار شده بودم پدرم متوجه ازدواج پنهانی ام شد و مرا به شدت کتک زد. بهمن (همسرم) هم وقتی این ماجرا را فهمید ارتباط مرا با خانواده ام قطع کرد. او پیام‌های تهدیدآمیز پدرم را به من نشان می‌داد که هر دو نفر ما را تهدید به قتل کرده بود.
افزایش تدریجی دامنه نوسان، اقدام درستی بود که مسوولان حاضر در سازمان بورس آن را مورد توجه خود قرار دادند.
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه دامنه نوسان باید مانند بورس‌های جهانی حذف شود، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی که باعث ریزش شدید بازار سرمایه شد، افزایش دامنه می‌تواند تا حدودی به وضعیت صف فروش التیام بخشد.
ساخته جان کامرون میچل روایتی پرکشش از یک فقدان است اما این فقدان فراتر از یک سوگواری برای از دست دادن است و داستان اقتباسی قابل انکا و بازیهای‌ قدرتمندی که در این اثر شاهد هستیم، تا حدودی غافلگیرکننده و عمیق‌تر از انتظار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ