هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
داوید سوریا همچنان منتظر است تا لونین از رئال برود و او جانشینش در باشگاه مادریدی شود.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
تونی کروس گفت وقتی به رئال پیوسته، انتظار موفقیت در این باشگاه را داشته اما دیگر انتظار این همه موفقیت را نداشته است!
حالا همه می دانند که کارلو آنچلوتی در پایان فصل قطعا رئال را ترک خواهد کرد و این اتفاق معمولا در رختکن تیم ها مشکلاتی را ایجاد می کند.
آلفونسو دیویس طبق ادعای بیلد و مارکا قصد جدایی از بایرن در همین تابستان را دارد و مقصد مورد علاقه او رئال مادرید است.
رئال مادرید روزهای شلوغی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سپری کرده اما به نظر نمی‌رسد که خریدهای آنها به این زودی به پایان رسیده باشد.
روزنامه‌های اسپانیا از معارفه خوسلو به عنوان مهاجم جدید رئال استفاده کرده تا در میان عناوین اصلی‌شان به شایعات جذب امباپه بپردازند.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
قبل از شروع بازی رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-1)، بسیاری روی برد حتی قاطع سیتی حساب کرده بودند ولی گواردیولا در پایان بازی گفت که هرگز فکر نمی کرد پیروزی پرگلی کسب کنند.
فران تورس امشب جدی‌ترین گزینه ژاوی برای پر کردن جای خالی روبرت لواندوفسکی است.
لیندا کایسدو، ستاره کلمبیایی فوتبال زنان، احتمالا به زودی پیراهن رئال مادرید را به تن خواهد کرد تا جذابیت لیگ زنان اسپانیا بیش از پیش افزایش پیدا کند.
نماینده فوتبال کشورمان در صورت برتری برابر الفیصلی به احتمال زیاد باید به مصاف نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان برود.
بازیکن سابق آرسنال می گوید که لیورپول در رقابت های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
مصدومیت ادر میلیتائو و کریم بنزما شدید نیست و احتمالا به جام باشگاه های جهان خواهند رسید ولی نظر نهایی پزشکان فردا اعلام می شود.
رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا بیش از همه بارسلونا را خوشحال کند. روزنامه‌های چاپ بارسلونا مطابق انتظار این تساوی را جشن گرفتند.
رئال مادرید پس از اولین شکست سال 2023 که روز گذشته برابر ویارئال متحمل شد، بازی‌های دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد.
دیروز کریستیانو رونالدو، اسطوره رئال، در 37 سالگی راهی النصر عربستان شد و ممکن است به زودی ایسکو در 30 سالگی راهی سالرنیتانا، باشگاه کوچک ایتالیایی، شود.
دور گروهی لیگ قهرمانان به اتمام رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای مرحله یک هشتم هستند.
نیمه اول دیدار رئال مادرید و لایپزیش در برنابئو بدون گل مساوی شد، در حالی که تیم آلمانی شانس‌های گلزنی خوبی را از دست داد.
تاتنهام که بعد از یک سال غیبت به لیگ قهرمانان برگشته ممکن است با قرعه‌ای بسیار دشوار در مرحله گروهی رقابتها مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ