پس از ماه محرم و صفر، خواننده‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت دورخیز کرده بودند تا چرخ اقتصاد موسیقی نیز بچرخد اما این اتفاق مصادف با حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی شد و پس از ناآرامی‌ها، نه تنها کنسرت موسیقی برگزار نشد، بلکه انتشار قطعات موسیقی نیز از سوی خواننده‌ها متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: تمام خواننده‌های معروف دنیا را که هر کدام چند میلیون دنبال‌کننده داشتند یک‌جا علیه ایران جمع کردند
احمدرضا محمدیان خواننده‌ای است که در حوزه موسیقی فعالیت داشت و پس از مدتی وارد امر قضاوت شد.
طبق بررسی‌های اولیه باستان‌شناسان مقبره کشف شده به «تا اخت»، خواننده مرد یکی از فراعنه سلسله هجدهم به نام «آختانن» تعلق دارد که در فاصله سال‌های ۱۴۵۳ تا ۱۲۹۲ پس از میلاد بر سرزمین‌های تمدن مصر باستان حکومت می‌کرد.
داوید دخیا هفته آینده با نامزد خواننده‌اش ازدواج خواهد کرد. مراسم عروسی او در حالی برگزار می‌شود که قراردادش با یونایتد تمام شده است.
توبی شلدون ۵ سال و نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار برای شبیه شدن به جاستین بیبر صرف کرده است. او که خود نیز به عنوان آهنگساز در عرصه‌ی موسیقی فعالیت دارد، برای تبدیل کردن چهره اش به این خواننده‌ی مشهور از فیلر صورت استفاده کرده و بر روی چانه و پلک هایش جراحی زیبایی انجام داده است.
بزرگترین فرصتی که هر خواننده‌ای می‌تواند در طول فعالیت حرفه‌ای خود برای عرض اندام و به رخ کشیدن هنرش داشته باشد فاصله ۱۵دقیقه‌ای بین دو نیمه سوپربول است. یک اجرای چشم‌نواز و زیبا در مقابل چشمان ۱۵۰میلیون بیننده، می‌تواند یک خواننده را ظرف همین چند دقیقه به دریافت لقب افسانه یا اسطوره مفتخر کند.
روی صفحه‌ای نزدیک به پشتِ کتاب، یک دعایِ دست‌نویس از نقطه‌نظر یک زن نوشته شده: «معنایش این است که این کتاب مدت کوتاهی پس از اتمام، توسط یک زن یا گروهی از زنان استفاده می‌شده. هاجکینسون عقیده دارد این خطوط و نقوش بر قسمت‌های الهام‌بخشِ کتاب تاکید دارند. «این خطوط و نقوش به صورت آگاهانه و عمدی توسط خواننده‌ای که سرگرم خواندن کتاب بوده خلق شدند. بعید است صرفاً خط‌خطی یا نقاشی باشند.»
طی یکی دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی وایرال شد که پاکبانی را در حال سوت زدن نشان می‌دهد. پاکبانی که تصنیف‌های بسیاری را حفظ است و قطعات معروف موسیقی را با سوت می‌نوازد. صاحب صدا اما نه خواننده‌ است و نه به گفته خودش آموزشی در خصوص موسیقی دیده‌ است.
محمد معتمدی، خواننده‌ای که به عنوان اجراکننده سرود تیم ملی ایران در جام جهانی از او نام برده می‌شد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی، رسما خبر ساخت قطعه‌ای جدید را رد کرد و نوشت که مطلع شده که به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده است ولی در این شرایط لبش به صحبت کردن هم باز نمی‌شود چه برسد به آواز خواندن.
«جوایز گرمی شکیرا هنوز در آنجا نمایش داده می‌شود و پیکه آن‌ها را به شکیرا پس نداده است.»
یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ یک آلبوم با ۱۱ ترک را منتشر کرده است او چند موزیک ویدیو و آهنگ خوانده و از خواننده‌های پاپ به شمار می‌آید. البته چند سالیست دیگر در عرصه خوانندگی فعالیت ندارد.
بهرام در خصوص پیشنهاد به او برای خواندن ترانه برای تیم ملی گفت: چندی قبل با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با احترام فراوان، من نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستان اعلام کردم نمی‌توانم برای تیم ملی بخوانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ