رامین رضاییان که فصل گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت، می‌خواهد بهترین فرمش را جلوی استقلال نشان بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
رقابت های لیگ لهستان که از ابتدای هفته آینده شروع می شود می تواند از این فصل جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان ایرانی داشته باشد چرا که ستاره خط تهاجمی تیم ملی ایران با یک قرارداد خوب به این لیگ پیوسته است.
ثبت نام از داوطلبان احراز پست ریاست و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از فردا و به مدت 10 روز کاری انجام می شود.
نشست‌های مطبوعاتی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده و سرمربیان و بازیکنان تیم‌ها برای پاسخ به سوال خبرنگاران در سالن‌های کنفرانس مطببوعاتی حاضر می‌شوند.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در پنجمین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «بعد از رفتن» به تهیه کنندگی محمود بابایی و کارگردانی رضا نجاتی و «کت چرمی» به تهیه کنندگی کامران حجازی و کارگردانی حسین میرزامحمدی در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
معاون روحانی گفت: اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد. این حداقلِ انتظار مردم بود.
نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر برخلاف انتظار کاملا سرد و بدون هیجان دنبال می‌شود و این در حالیست که در فاصله 8 روز مانده به پایان این موعد اتفاقات جدیدی رقم بخورد.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
مهدی طارمی می تواند با به ثمر رساندن گل اول پورتو در بازی با کاسا پیا، رکورد جدیدی را ثبت کند.
نتیجه عمل جراحی دست وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران رضایت بخش بوده است و امید به بازگشت زودهنگام به تمرینات، برای این وزنه‌بردار زنده شد.
یوفا از آغاز تحقیقاتش در مورد پرونده اتهام فساد مالی باشگاه یوونتوس خبر داد که این می‌تواند منجر به اعمال مجازات‌هایی علیه این باشگاه شود.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام‌جهانی آمریکا از روز گذشته در کمپ تیم‌‌های ملی آغاز شد.
رشت- آزاد راه قزوین- رشت با وجود سه دهه از آغاز ساخت همچنان در ایستگاه ۸ کیلومتر باقیمانده در محدوده منجیل به رودبار در بن بست اعتبارات متوقف شده است.
قرعه کشی لیگ قهرمانان به زودی آغاز می شود و اوج هیجان در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود.
آزادکاران پنج وزن دوم کشورمان از امروز در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امید) در اسپانیا به میدان خواهند رفت.
سرمربی تیم بسکتبال پدافند گفت:‌ انگیزه بازیکنان ما خیلی زیاد بود ولی نداشتن بازیکن خارجی و قوی‌تر شدن تیم‌های لیگ برتر، باعث شد نتایجی دور از انتظار بگیریم.
تا ساعاتی دیگر هفته دوم لیگ برتر آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها استقلال در انزلی مهمان ملوان خواهد بود.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
آغاز گران‌ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران با خارجی‌ها بدون مردم! / در انتظار کیفیت از پای تلویزیون
تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.
در حالی که یک هفته تا آغاز لیگ برتر مانده، پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی خود را نشناخته است.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ