طارمی با پوکر مقابل فامالیسائو، جهش ۳۷ پله‌ای در جدول بهترین گلزنان اروپا داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال دانشجویان ایران در سی و یکمین دوره یونیورسیاد برابر آلمان پیروز میدان شد.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
آریا ساسول در تیرماه امسال  ۱۵۵ هزار تن انواع محصولات تولید کرده است. تولید تجمعی چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ معادل ۶۷۸ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارای ۲ درصد رشد بوده است.
سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
تیم فوتبال سایپا با شکست در هفته سی و یکم لیگ دسته اول، شانس خود برای صعود به عنوان تیم دوم را کاهش داد.
با صعود میلان به نیمه‌نهایی حالا نوبت اینتر است که از فرصت بدست آمده استفاده کرده و به دور بعد صعود کند و شاید با شکست حریف سنتی به فینال سی ال برسد .
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با صعود دو نماینده ایران به فینال و قهرمانی زودهنگام ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. رقابتهای پنج وزن دوم این مسابقات دوشنبه برگزار خواهد شد.
مجری طرح گیاهان قندی وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت بازنگری، اصلاح و افزایش قیمت چغندرقند تاکید کرد.
امروز بازار سرمایه در ابتدای معاملات با اصلاح مواجه شده اما در نیمه دوم معاملات با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز مواجه شد.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن‌مونیخ تاکید که موقعیت‌هایی که تیمش خلق کرد کافی نبود.
علیرضا بیرانوند در دقیقه 120 جای احمد گوهری را در درون دروازه گرفت و با سیو دو پنالتی، صعود تیمش را رقم زد.
سی و شش سال پس از حضور خاطره‌انگیز مراکش در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک، آنها دوباره موفق به حضور در دور دوم جام جهانی شدند.
در شرایطی که شاهد تغییر روابط سیاست خارجی و سخت شدن معاملات ارزی و یا تغییر قیمت دلار هرات نیستیم، افزایش نرخ ارز منطقی نیست.
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.
تورم ناشی از رشد نقدینگی که‌ گریبان اقتصاد ما را گرفته و نیز رشد پایه پولی که به سبب انجام برخی اتفاقات و علی‌رغم تلاش‌های دولت همچنان میل به افزایش دارد طبیعتا تاثیر خود را بر حوزه‌های مختلف اقتصاد می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ