با صعود میلان به نیمه‌نهایی حالا نوبت اینتر است که از فرصت بدست آمده استفاده کرده و به دور بعد صعود کند و شاید با شکست حریف سنتی به فینال سی ال برسد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر از خرید فلورین بالوگان، مهاجم آرسنال پشیمان شده است و بجای این بازیکن به دنبال خرید مهدی طارمی است.
اولیو اسکیپ با دبل مقابل بارسلونا به اندازه کل دوران حرفه ای‌اش برای تاتنهام گل زد!
طبق اسناد به جا مانده حدود یک قرن بعد از تکمیل مرحله سوم ۲۰ عدد از سنگ‌های آبی استون‌هنج فاز ۲ به منطقه نعل اسب شکل افزوده شد که امروزه تنها نیمی از این سنگ‌ها باقی مانده است. البته در این میان اثری از گودال‌های کنده شده که ظاهرا برای کار گذاشتن سنگ‌های آبی بوده، اما به دلایل نامعلومی هیچ‌گاه این کار صورت نپذیرفته، به چشم می‌خورد که این اثر به سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.
مهدی ترابی با یک شوت غیرقابل مهار تور دروازه سیدحسین حسینی را به لرزه درآدرد و نیمه آبی ورزشگاه را در سکوت فرو برد.
دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال در یک بازی برتر موفق شد نیمه اول دیدار برابر نساجی را با پیروزی به پایان برساند. آبی پوشان در این نیمه موقعیت های زیادی برای افزایش گل هایشان داشتند.
پیمان بابایی توانست در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه صنعت نفت را باز کند تا آبی ها برنده به رختکن بروند.
استقلال در شرایطی باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مضاف نساجی برود که آبی ها در پی انتقام دیدار فصل پیش هستند.
استقلال در نیمه نخست دیدار برابر هوادار، دو بار موفق به دروازه حریف شد ولی هر دو گل به دلایل مختلفی مردود اعلام شدند.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
سنبل آبی با نام علمی Solms Eichhornia crassipes، بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است که به عنوان گیاه زینتی وارد کشور شده است و در مناطق خارج از محدوده بومی خود اغلب به عنوان یک گونه مهاجم شناخته می‌شود. سنبل آبی گیاهی سرطان‌زا است.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید که آبی های تهران بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بدشانس بود که مقابل نساجی سه امتیاز را کسب نکرد گفت: حق آبی پوشان برد بود نه تساوی!
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
نیمه نخست بازی دو تیم استقلال تهران و ملوان بندرانزلی با برتری قاطع آبی پوشان به پایان رسید. در این نیمه مدافع ملوان با گل به خودی دروازه این تیم را باز کرد.
دروازه بان آلمانی بارسلونا ستاره ضیافت های پنالتی دومین نیمه نهایی سوپر جام فوتبال اسپانیا بود.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های اصلی و مطلوب در استان اصفهان و منابع آبی از نیمه دوم آذر ماه پیش‌بینی می‌شود.
عیسی بزرگ زاده، مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب، در خصوص بحران آب در ایران، گفت: ایران از گذشته یک اقلیم خشک بوده، یعنی حدود ۷۵ درصد کشور جزو اقلیم‌های خشک، نیمه خشک وحتی فراخشک است.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.
شاگردان جواد نکونام نیمه اول دیدار برابر استقلال را در شرایطی با برتری به پایان بردند که سرمربی آبی ها از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد.
بعد از اینکه ساپینتو در نیمه دوم بازی با ملوان تصمیم گرفت خط دفاع استقلال را 4 نفره کند آبی ها گلی را دریافت نکردند.
با این که معاون اجرایی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که حتی اگر سه بر صفر هم بازنده شویم بازیکنان نیمه دوم به زمین نخواهند آمد، اما این تهدید «توخالی» بود و آبی ها سرموقع به زمین برگشتند.
در نیمه دوم بازی ملوان – استقلال شاهد یک تغییر جالب در ترکیب تیم آبی بودیم. نکته ای که سرمربی تیم استقلال هم بدان اشاره کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ