ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
به گفته معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، عملیات نصب سکوهای جدید تماشاگران استادیوم آزادی از روز جمعه آغاز شد.
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: طراحی سکوهای بومی بر مبنای ارزش‌های اسلامی و ایرانی از اولویت‌های ماست.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: سکوهای خرید و فروش با تایید قوه قضاییه به زودی راه اندازی خواهد شد.
علیرضا بیرانوند در اوایل نیمه دوم به بهترین شکل دروازه پرسپولیس را نجات داد.
تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس قبل از شروع فینال جام حذفی روی سکوهای ورزشگاه آزادی با هم درگیری لفظی پیدا کردند و علیرضا بیرانوند و ریکاردو ساپینتو به شدت تشویق شدند.
مسابقات دوچرخه‌سواری بین المللی پیست در قزاقستان با درخشش دوچرخه‌سواران ایرانی به پایان رسید.
یورگن کلوپ که به دلیل انتقاد از یک داور محروم شده و در دیدار امروز مقابل استون‌ویلا روی نیمکت تیمش حضور ندارد روی سکوهای آنفیلد بازی را با شرایط ویژه‌ای دنبال می‌کند.
تیبو کورتوا با دو واکنش زیبا دروازه رئال را روی دو ضربه سر خطرناک ارلینگ هالند نجات داد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، برای جبران اشتباه بزرگ بازی با ساوتهمپتون مصمم است تا امشب مقابل ستاره های سیتی تا حد توان ایستادگی کند.
رئیس جمهور در نشستی با فعالان دانشجویی به برخی شبهات درباره شائبه بنگاه‌داری دولت، برنامه دولت برای منضبط کردن نظام پولی و بانکی کشور، مولدسازی، وعده ساخت ۴ میلیون مسکن و غیره پاسخ گفت.
دو ستاره بلندقامت سپاهان در کنار هم راهی زمین چمن مجموعه باغ فردوس شدند.
کیلور ناواس که در نقل و انتقالات ژانویه به ناتینگهام فارست پیوست امشب اولین بازی خود با پیراهن این تیم را مقابل لیدز انجام داد.
مسئولان استادیوم آزادی از تعطیلی به دست آمده استفاده کرده و سعی در بازسازی سکوهای ورزشگاه آزادی دارند.
آمار ثبت‌شده توسط فیفا نشان می‌دهد که 2.45 میلیون هوادار، رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را از نزدیک تماشا کرده‌اند.
دروازه‌بان با تجربه لهستان با سیوهای تماشایی اجازه نداد تیمش مقابل شگفتی‌ساز جام امتیاز بدهد.
مدیر پیشین ورزشگاه آزادی نسبت به شکستگی سکوهای 69 زون این ورزشگاه هشدار داد و اعلام کرد خطر ریزش این ورزشگاه قدیمی را تهدید می‌کند.
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.
استقلال در بازی دوستانه با تیم دانشجویان در شرایطی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که همانند دیدار با پیکان و نساجی ارائه‌گر بازی تهاجمی بود.
با اعلام معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، به زودی سکوهای آزادی بازسازی خواهد شد.
اصفهان- باشگاه سپاهان مدعی شد تمامی سکوهای ورزشگاه سردار شهید سلیمانی مقابل این تیم پر شده است.
صبح امروز بخشی از سیلوهای گندم در لبنان که به دلیل انفجار سال ۹۹ بندر بیروت آسیب دیده بود دوباره سوخت و فروریخت.
بخش رسانه‌ای الاعلام الحربی فیلمی هشدارآمیز از مختصات میدان‌های گازی و سکوهای استخراج رژیم صهیونیستی در طول ساحل فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد: (همه اینها) در تیررس قرار دارد... بازی با زمان، بی‌فایده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ