سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
سال گذشته سال افتان و خیزانی برای گاز بود که در زمستان چالش‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و روزهای گذشته شرکت ملی گاز ایران تعرفه گازبهای مصوب امسال را اعلام و ابلاغ کرد.
در روزهایی که بازار نقل و انتقالات بار دیگر داغ شده است، هواداران پرسپوليس در انتظار بازگشت مدیرعامل این تیم از سفر زیارتی هستند.
محمد قربانی هافبک جوان طلایی‌پوشان دیگر بازیکنی است که این روزها بحث انتقالش بعدش از حزباوی‌پور داغ شده است.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.
بعد از ناکامی فدراسیون کشتی در دو سال اخیر برای تصاحب یک کرسی موثر در اتحادیه جهانی کشتی، این روزها بحث بر سر معرفی کاندیدای جدید داغ است.
سال ۱۴۰۱ هم با تمام فرازوفرودهایش بالاخره به هفته‌ها و روز‌های پایانی خود رسیده و حالا آنچه در این پرونده پیش روی شما قرار داده‌ایم یک گزینش است از میان چهره‌هایی که در این سال عجیب و غریب، بازار خبر‌های حاشیه‌ای در سینما و تلویزیون را داغ نگه داشته‌اند.
در روزهایی که گرد و خاک یحیی گل‌محمدی و ریکاردو ساپینتو حسابی به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شده، ژوزه مورایس با آرامش کامل به کار خود ادامه می‌دهد.
این روزها خبر بررسی قانون مالیات بر عایدی سرمایه داغ است، این قانون در زمان دولت حسن روحانی زمانی که امیدها از احیای برجام به خاطر فشارهای ترامپ رنگ باخته بود در حال بررسی بود ولی پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری و کاهش سخت گیری ها برای فروش نفت در آن زمان بررسی این قانون را به حاشیه برد.
یک سوپ داغ در این روز‌های سرد خیلی می‌چسبد.
تغییر رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل در روزهای اخیر به موضوع داغ رسانه های عبری تبدیل شده، این در حالی است که بحران های حاکم بر ارتش این رژیم، هالیوی را روبروی ماموریتی غیر ممکن قرار داده است.
شروین تبریزی با بیان اینکه از یازدهم تا هجدهم آذر امسال ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دچار مشکلات قلبی تنفسی شده‌اند، اضافه کرد: هرچند که این میزان تنها ناشی از آلودگی هوا نیست، اما تعداد بیماران قلبی عروقی نسبت به روزهای پاک ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
تب فوتبال در روزهای آینده با شروع جام جهانی در دوحه داغ می شود. به خصوص در ایران، به این خاطر که تیم ملی فوتبال ایران هم یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 است.
این روزها بازار پذیره نویسی ها در بازار سرمایه داغ است و حالا نوبت به پذیره نویسی تکیمیا رسیده است. جزئیات این پذیره نویسی و زمان آغاز آن را در مطلب زیر بخوانید.
مازیار زارع مثل روزی شد که یک تماشاچی از روی سکوها متلکی به او انداخت و کله کاپیتان آن روزهای ملوان را داغ کرد!
این روزها پس از اعتراضاتی که با ماجرای مهسا امینی شروع شد، دوباره موضوع حق قانونی اعتراض، الزامات و بسترهای لازم برای تحقق آن به خصوص پس از تبدیل شدن برخی اعتراضات به آشوب و ناامنی، داغ شده است. موضوعی که رئیس‌جمهور هم به آن اشاره کرد و گفت: یک وقت اعتراض، نقد و سخن مخالفی وجود دارد که هیچ اشکالی ندارد و باید شنیده شود و شنیدن آن به اصلاح امور کمک می‌کند. چه اشکالی دارد که برای گفتگو، نقد و حتی اعتراض مراکزی اختصاص پیدا کند؟ این امر در قانون اساسی هم جایگاه دارد.
در شرایطی که بحث خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این روزها داغ شده است، رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا به این موضوع پاسخ داد.
اخبار ضد و نقیض پیرامون وضعیت خسرو حیدری در کادرفنی استقلال این روزها داغ شده است.
در شرایطی که این روزها بحث جذب مهاجم خارجی داغ است، عبدی با استوری کنایه امیز خود خط و نشان کشید.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ