دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمپدوریا با پیروزی مقابل سودتیرول در ضربات پنالتی کار خود را در کوپا ایتالیا شروع کرد.
تصویر کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در پوستر اولین بازی دوستانه پاری سن ژرمن در اردوی پیش فصل به چشم نمی‌خورد.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
مرحله پلی آف لیگ فوتسال اسپانیا با شکست تیم واین آلبالی و حذف این تیم دنبال شد.
در دومین روز از مسابقات بوکس قهرمانی جهان نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم ایران مقابل حریفش شکست خورد.
در حالی که روز گذشته شایعه حذف پرسپولیس از آسیا به دلیل پرونده بوژیدار رادوشویچ مطرح شده بود اما این بازیکن باشگاه سرخپوش پایتخت را متعهد به خود می‌بیند.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید به زودی درباره مسائل تیمش با هواداران صحبت می‌کند.
تیم فوتسال پالما در شبی که حسین طیبی بازیکن ایرانی خود را با دریافت دومین کارت زرد از دست داد، در جام حذفی اسپانیا شکست خورد و به مرحله نیمه نهایی نرسید.
شاگردان محمد ربیعی با برتری مقابل ذوب‌آهن به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی رسیدند.
بازیکن تیم ملی کرواسی می گوید همه ما سال 1998 را به یاد داریم که چقدر برای کرواسی بزرگ بود و چقدر به آن افتخار می کردیم.
کریستیانو رونالدو سرانجام پس از باخت دردناک تیمش از مراکش لب به سخن گشود.
مرحله سوم جام حذفی امروز با صعود فجرسپاسی و البته حذف شمس آذر قزوین پیگیری شد.
امروز ستاره‌های تیم‌ملی اسپانیا و سایر تیم‌های حذف شده، دوحه را به مقصد کشورشان ترک می‌کنند.
جام‌جهانی قطر | حذف اسپانیای جوان بدست شیرهای مراکش / صعود اولین تیم مسلمان به یک‌چهارم نهایی
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
مراکش با تساوی مقابل فینالیست دوره قبل و پیروزی برابر تیم دوم رنکینگ فیفا، فرصت کم‌نظیر صعود از گروه را مقابل کانادای حذف شده دارد.
هواداران قطری برای آخرین دیدار تیمشان به شدت شاگردان فلیکس سانچز را تشویق می‌کنند.
چهره درهم امیر قطر پس از حذف تیم ملی کشورش در جام جهانی سوژه رسانه‌های دنیا شده است. میزبان اولین تیم حذف شده جام جهانی است و ۱۵۰ میلیارد دلار هزینه در داخل میدان نتیجه‌ای نداشت.
لیگ قهرمانان اروپا: اولین باخت رئال و حذف یوونتوس
در پی مباحث فراوانی که درباره حذف یا باقی ماندن ارز دارو، در دولت و مجلس مطرح بود، سرانجام دولت تصمیم گرفت از تیرماه ارز دارو را حذف کند و مابه‌التفاوت افزایش احتمالی قیمت‌ها را از طریق بیمه‌ها به مردم پرداخت کند و درواقع ارز دولتی تخصیص داده شده برای تامین دارو و مواد اولیه آن، به جای پرداخت به واردکنندگان و شرکت‌های داروسازی، به بیمه‌ها داده شود و آن‌ها هم با پشتیبانی از داروخانه‌ها، این یارانه حمایتی دارو را مستقیما در هنگام دریافت نسخه پزشکی، به خود مردم بپردازند.
یوونتوس برای اولین بار در تاریخ در هر دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب و با کابوس حذف در مرحله گروهی روبرو شده است.
تیمی از محققین موسسه علم و فناوری Daegu Gyeongbuk با همکاری موسسه فناوری صنعتی کره فناوری جدیدی برای حذف میکروپلاستیک‌های موجود در محیط زیست ایجاد کرده اند. این فناوری سازگار با محیط زیست است و می‌تواند میکروپلاستیک‌های میکرو تا نانو موجود در آب را حذف کند.
رنگ یکی از آلاینده های اولیه در پساب تولید شده توسط صنایع نساجی است. یک پلیمر مصنوعی که به تازگی ساخته شده، قادر است رنگ را از فاضلاب حذف و آن را تصفیه کند.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ