سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست مقابل بایرن‌مونیخ تاکید که موقعیت‌هایی که تیمش خلق کرد کافی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو بازی افتتاحیه تیمش در فصل جدید لیگ عربستان را از دست داد.
شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 30 بازی مقابل اف سی سینسیناتی نتوانست خشم خودش را کنترل کند و از زمین بازی اخراج شد. منبع: ورزش‌سه
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
با وجود بیانیه دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات گفتگوی تلفنی میان وی و رئیس جمهور آمریکایی، یک رسانه آمریکایی، این گفتگو را در سطح «دعوت» ندانست.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
طبق اطلاعات آمریکا، مشخص نبوده یوگنی پریگوژین، موسس گروه نظامی واگنر چه زمانی حرکت خود را انجام خواهد داد؛ اما به نظر می‌رسید که وی تصمیم خود را پس از اعلام وزارت دفاع روسیه در ۱۰ ژوئن مبنی بر اینکه شرکت‌های نظامی باید تا یک ژوئیه با آن‌ها قرارداد ببندند، اتخاذ کرده است.
روز شنبه یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر بر طبق توافقی که با واسطه گری آلکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس حاصل شد، قبول کرد روز شنبه روسیه را به مقصد بلاروس ترک کند.
سی‌وسومین همایش بانکداری اسلامی مطابق سنوات گذشته و مقارن با هفته بانکداری اسلامی در تاریخ ۸ و ۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
مهدی طارمی با دبل در نیمه اول بازی قرقیزستان سی و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
الهلال قصد دارد تا برای جذب روبرتو فیرمینو، پیشنهاد دستمزد سالانه 30 میلیون یورویی را به این بازیکن ارائه کند.
پارکینگ‌های بهشت زهرا (س) همزمان با مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای استقرار خودروهای زائرین ۱۲ استان کشور مهیا شده اند.
به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس، تصویب کردند تا در صورت تایید و اجرای این مصوبه، انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تناسبی ـ اکثریتی برگزار شود که در این گزارش با نحوه تقسیم سی کرسی تهران آشنا می‌شویم.
پائولو دیبالا، ستاره خط حمله رم، با مصدومیت مچ پا روبه‌رو است و در بازی برگشت مقابل لورکوزن نمی‌تواند بیش از سی دقیقه بازی کند.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در سی دقیقه اول دیدار تیمش با لیدز دو بار دروازه حریف را باز کرد تا سیتی با درخشش او شروعی طوفانی داشته باشد.
هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال با برتری یک بر صفر پورتو مقابل بوآویشتا همراه شد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران تک گل این دیدار را در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
یکی از ناگوارترین اتفاقات تاریخ ورزش در مسابقات تنیس هامبورگ آلمان رقم خورد.
اوکراین اعلام کرده که آمادگی برای تقابل تهاجمی علیه روسیه را تقریبا کامل کرده است و زمانی که این عملیات (در جنوب اوکراین) آغاز شود نقطه عطفی در این جنگ به شمار خواهد رفت.
آرسنال و وستهم در حالی در هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که این دیدار تا دقیقه 15 با دو گل به نفع آرسنال در جریان است.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
سازمان لیگ اعلام کرد که قصد دارد برای اعطای حق تبلیغات محیطی، مزایده برگزار کند.
هری کین سی دقیقه بعد از به ثمر رساندن گل اول انگلیس از روی نقطه پنالتی، صاحب یک پنالتی دیگر شد ولی آن را از دست داد تا بزرگترین فرصت انگلیس برای فرار از شکست از دست برود.
ذوب‌آهن در سی دقیقه ابتدایی بازی با نفت مسجدسلیمان دو گل زد و یک پنالتی از دست داد.
بالگرد مریخی «نبوغ» برای سی و سومین بار پرواز کرد. مدت زمان این پرواز حدود یک دقیقه ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ