چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از میان این فرنگی کاران پویا دادمرز به فینال صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2023 مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد.
ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A، در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 3-1 فروزینونه را شکست داد.
شاگردان ژابی آلونسو در نخستین بازی فصل بدون حضور مهاجم ایرانی موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدند.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
تیم ملی والیبال قطر با پیروزی جام ملتهای آسیا را شروع کرد.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
تیم ملی برزیل با پیروزی 4-0 مقابل پاناما شروع مقتدرانه ای در جام جهانی 2023 زنان داشت.
تیم ملی زنان ژاپن با برتری 5-0 مقابل زامبیا به صدر جدول گروه سوم جام جهانی صعود کرد.
فشار بالای تمرینات پیش‌فصل مس رفسنجان نشان از انگیزه کادرفنی و بازیکنان این تیم برای شروع مقتدرانه لیگ برتر دارد.
برزیل، پر افتخار ترین تیم جهان با برد کار خود در لیگ ملت‌ها را آغاز کرد.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
کریس سانونو، فرماندار جمهوری‌خواه ایالت نیوهمپشایر گفته است: «در سال ۲۰۲۴ انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری در ایالات متحده از نیوهمپشایر آغاز خواهد شد و ملت امریکا تحت یک روند غیراستاندارد دیکته‌شده از سوی جو بایدن و حزب دموکرات قرار نخواهد گرفت.» تحلیلگران معتقدند ادامه مخالفت‌ها در نیوهمپشایر با تقویم دموکرات‌ها باعث خواهد شد ایالت نیوهمپشایر و فرماندار جمهوری‌خواهش عملا وارد نوعی «بازی جوجه» با کمیته مرکزی حزب دموکرات شوند.
پیکان با پیروزی هفت بر یک برابر فجر، نیم فصل دوم سوپرلیگ فوتسال زنان را با صدرنشینی به اتمام رساند تا این تیم با انگیزه‌ای مضاعف آماده شروع مسابقات در نیم فصل سوم شود.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل قطر در اولین بازی جام جهانی گفت امیدوار است این پیروزی نقطه شروع موفقیت اکوادور در این تورنمنت باشد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در جام بین قاره‌ای به برد پر گلی برابر پاراگوئه رسید.
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی مدعیان به پایان رسید.
تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه لیگ برتر زنان سال 1401 موفق به شکست مس در رفسنجان شد و سریک گنبد نیز شروعی با اقتدار داشت.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود به برد ایران واکنش نشان داد و از شروع مقتدرانه مدافع عنوان قهرمانی نوشت.
تیم ملی والیبال فرانسه در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه 3-0 آلمان را شکست دهد.
شاگردان عظیم جزیده امروز در اولین مسابقه خود در رقابت‌های کشور‌های اسلامی به مصاف قطر رفته و موفق شدند در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دهند تا شروع خوبی را در این تورنمنت تجربه کرده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ