چهار ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. رقابتهای پنج وزن دوم این مسابقات دوشنبه برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
بانوی ملی‌پوش تیم پارادوومیدانی ایران موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی جهان شد.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F54 را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
ملی‌پوش شطرنج ایران موفق شد در ماه جاری با دو پله صعود در رده ۱۷ شطرنج جهان قرار بگیرد.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای پنج وزن اول مسابقات قهرمانی آسیا توسط امین کاویانی نژاد، پویا دادمر، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به چهار پیروزی دست پیدا کرد.
ملی‌پوش اسنوکر ایران در مسابقات شش توپ قهرمانی جهان در مرحله حذفی به پیروزی دست یافت.
چهار ملی‌پوش شمشیربازی سابر ایران در جدول مقدماتی جام جهانی ایتالیا عملکرد ضعیفی داشتند و خیلی زود حذف شدند.
جایگاه چهار بانوی ملِ‌پوش اسکی ایران در بخش مارپیچ کوچک در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
پالما با درخشش دو ملی‌پوش ایرانی خود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
کمپ تمرینی AOP (پروژه المپیک آسیا) میزبان چهار ملی‌پوش ایرانی است.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیایی تایلند مقابل نفر ۱۶ رنکینگ جهان شکست خورد.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیایی تایلند مقابل نفر ۱۶ رنکینگ جهان شکست خورد.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های چهار وزن دوم قهرمانی جهان به دیدار فینال راه یافت و دو ملی‌پوش کشورمان به رده بندی رسیدند.
نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های چهار وزن دوم قهرمانی جهان به دیدار فینال راه یافت و دو ملی‌پوش کشورمان به رده بندی رسیدند.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ