رئیس پارک فناوری سمنان گفت: پردیس تخصصی هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال استان سمنان در زمینه بلاک‌چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، تولید محتوای دیجیتال، واقعیت مجازی و... فعالیت خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزئیات برنامه‌های این معاونت برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
اهواز - معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مشاور املاک فاقد مجوز در استان در حال فعالیت هستند.
مدیرکل راه آهن عراق جزئیات پروژه خط ریلی شلمچه به بصره را اعلام کرد.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
سرپرست معاونت فناوری وزارت علوم با اشاره به راه اندازی پردیس های علم و فناوری تخصصی در پارک های علم و فناوری، دانشگاه ها و پژوهشگاه گفت: در استان سمنان پردیس تخصصی هوش مصنوعی ایجاد می شود.
میهمانان ویژه برای تماشای دربی پایتخت در فینال جام حذفی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد.
مدیرکل دفتر شرق آسیا سازمان توسعه تجارت ضمن تشریح جزئیات تجارت ترجیحی با اندونزی از راه اندازی مرکز تجاری در جاکارتا و اعزام رایزن بازرگانی به این کشور خبر داد.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، پذیره نویسی اوراق مرابحه شرکت هواپیمایی کارون آغاز خواهد شد. قبل از اعلام جزییات این پذیره نویسی اوراق مرابحه، به این مطلب می‌پردازیم که اوراق مرابحه چیست؟ و قبل از خرید اوراق مرابحه توجه به چه نکاتی ضروری است؟
وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جزئیات ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرها و روستاها را مورد بررسی قرار دادند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره جزئیات تفاهم با ونزوئلا بیان کرد: کارخانه تولید کاغذ را به صورت مشترک در آنجا راه‌اندازی می‌کنیم و ۸۰ درصد کار جلو رفته است.
گواهی سپرده نفت خام امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور وزیر نفت و وزیر اقتصاد راه‌اندازی و از روز دوشنبه در بورس انرژی ایران قابل معامله می‌شود. در این مطلب سعی شد تا به پرسش های کاربران در این باره پاسخ داده شود.
وزیر راه و شهرسازی همراه با برخی از اعضای کابینه به چین سفر کرده است؛ از جمله موضوعاتی که قرار است در این سفر مورد توافق قرار گیرد احیای راه ابریشم است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل ایپکو اظهار کرد: در آستانه ۲۵ سالگی تاسیس شرکت تحقیق طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) نسل جدید پیشرانه EF پلاس در دو مدل تنفس طبیعی با نام EFP (EF+) و TCP (TC+) رونمایی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به جزئیات راه اندازی کلینیک سیار حیات وحش، از تجهیز آمبولانس و بکارگیری خفت گیر در این کلینیک خبر داد.
جزئیات این پرونده پس از روند قضایی از طریق مراجع رسمی قضایی و امنیتی اطلاع‌رسانی می‌شود.
خیراله خادمی گفت: در بخش ریلی ۵ پروژه است که مجموع این ۵ پروژه ۵۶۱ کیلومتر بوده که تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
دانشمندان چینی با استفاده از تلسکوپ کروی با دیافراگم پانصد متری (FAST) یا «چشم آسمان چین» جزئیات بی سابقه‌ای از محیط میان ستاره‌ای کهکشانی را آشکار کردند.
مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین، جزییات فعالیتهای این شرکت را تشریح کرد و گفت: برنامه راهبری "پاییز طلایی تامین" در راه است و از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در ارائه خدمات بهتر استفاده می شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایرانی‌ها می‌توانند صبح با استفاده از کشتی کروز به قطر مسافرت کنند و بازی مورد نظرشان را تماشا کنند و شب به کشور برگردند.
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی خطرناک در کیلومتر ۲۴ لاین جنوبی آزادراه زنجان _ تبریز واژگون و موجب بسته شدن این مسیر شده است.
وزیر ارتباطات جزییات راه اندازی سرویس اینترنت ایمن برای کودکان را تشریح کرد و گفت: دسترسی ایمن به خدمات پایه و مهم مثل موتورهای جستجو در آینده فراهم می شود.
خداآفرین- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اما و اگرهای مطرح شده در مورد رانش زمین پیشنهادی مسکن ملی شهر خمارلو، گفت: صحت و سقم این موضوع با آزمایش مکانیکی خاک بررسی می شود.
سخنگوی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درباره جزییات این پیامک‌ها گفت: قانون گذار در ماده ۶۳۸ موضوع کشف حجاب را جرم انگاری محسوب کرده که بر اساس این قانون سامانه ناظر یک با این موضوع در سراسر کشور راه اندازی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ