معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اخذ مجوز برای راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت استان مازندران خبر داد و گفت : این مجموعه در ساری ساخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بهره برداری پردیس پارک علم و فناوری دانشگاه در حوزه توانبخشی تا شهریورماه خبر داد.
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با هدف حمایت، هدایت و راهبری برنامه های ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت امضا شد.
معاون دانشگاه آزاد با اشاره به راه اندازی ۵۹ سرای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر همه سراها فعال شوند در برنامه سه‌ساله می‌توانیم بزرگ‌ترین پارک را از لحاظ کیفی و کمی ایجاد کنیم.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری با تاکید بر نقش رسانه‌ها گفت: در عصری به سر می بریم که ذهن، فکر و شناخت به اندازه صنعت غذا و هوای پاک تاثیرگذار است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، دکتر بادکو را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.
رئیس دانشگاه صنعتی شریف در احکامی، مدیر فناوری پارک علم و  فناوری، مدیر پشتیبانی پارک علم و فناوری و عضو و دبیر پارک علم و فناوری دانشگاه شریف را منصوب کرد.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
تفاهم‌نامه دوجانبه شرکت لبنیات پاک و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری (sciencia) ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری علوم پزشکی شهیدبهشتی با ارائه ۸ محصول خاص پزشکی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نمایشگاه محصولات فناورانه دانشگاه در یک ماه آینده خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش هاس علمی و صنعتی ایران از افتتاح پارک علم و فناوری بین المللی در این سازمان تا یک ماه دیگر خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش هاس علمی و صنعتی ایران از افتتاح پارک علم و فناوری بین المللی در این سازمان تا یک ماه دیگر خبر داد.
بررسی وضعیت بودجه ۲۹ پارک علم و فناوری در لایحه ۱۴۰۲ نشان می دهد که بودجه پارک های سمنان، گلستان و خراسان جنوبی بیشترین رشد و بودجه ۲پارک آذربایجان شرقی و لرستان نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
رئیس دانشگاه کوت عراق برای حمایت از راه‌اندازی شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در کشور عراق اعلام آمادگی کرد.
معاون فناوری و نوآوری آوری وزارت علوم گفت: بودجه دانشگاه تهران و اعتبار کل ۳۱ پارک‌ علم و فناوری استانی نشان می‌دهد که بودجه کل پارک‌ها نصف بودجه دانشگاه تهران است.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تکمیل فاز نهایی پارک علم و فناوری حوزه سلامت خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان این دانشگاه توانسته‌اند به تراز مثبت اقتصادی برسند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاسیس سه پارک علم و فناوری خبر داد.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
دبیر بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، اسامی غرفه های برتر این نمایشگاه را در بخش‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه ها اعلام کرد.
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.
رئیس دانشگاه تهران با اعلام موافقت برای ایجاد پارک علم و فناوری مشترک بین ایران و ونزوئلا، گفت: باید به مدل مناسبی برای مشارکت و کمک به توسعه فنی و ایجاد کسب‌وکارهای جدید در ونزوئلا برسیم.
شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی، اساسنامه پارک علم و فناوری سلامت را بازنگری و به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
بر اساس اعلام پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، پارک علم و فناوری دانشگاه کازان روسیه با این پارک تعاملات فناورانه ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ