به گفته رئیس سازمان بورس امروز اعضای شورای عالی بورس با اعطای مجوز راه اندازی اصولی بورس بین الملل موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور می‌یابد.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ مهدی حاجی وند به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد. مهدی حاجی وند کیست؟
معاون اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت: بعد از تصویب ترکیب و گروه بندی‌های مشخص عملیات بورس بین الملل شروع خواهد شد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۸ هزار و ۹۲۸ تن فراورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل و ۱۵ هزار و ۸۳۳ تن فراورده در رینگ داخلی بورس انرژی ایران است.
مشارکت در «بورس بین‌الملل مناطق آزاد» برای کلیه متقاضیان منتشر و شرایط آن از جمله داشتن سرمایه اولیه ۳۰ میلیون یورویی و داشتن منابع یا درآمد ارزی با منشأ خارجی اعلام شد.
سه‌شنبه ۸ آذر قرار است ۱۰ هزار تن گازوئیل، ۱۰ هزار تن گاز مایع و ۲ هزار تن سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شود.
امروز یکشنبه هشتم آبان‌ ماه، ۴۰ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران روز شنبه ۷ آبان میزبان عرضه ۵ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۹ فراورده هیدروکربوری به حجم ۳۴ هزار و ۴۲۵ تن در رینگ‌های بین‌الملل و داخلی است.
متاسفانه شرایط اقتصادی چه در سطح بین المللی و چه در سطح داخلی پیچیده شده است و شرایط به گونه ای پیش رفته است که در سطح داخلی هر روز شاهد یک چالش جدید برای بورس هستیم. مجتبی دیبا از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داد که آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۰ هزار تن نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران فردا (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است که ۷۸ هزار و ۹۳۷ تن از این فراورده‌ها در رینگ بین‌الملل عرضه خواهد شد.
رینگ‌های داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن فراورده هیدروکربوری خواهند بود.
روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ۳۰۰ هزار تن گاز مایع مجتمع پارس جنوبی متعلق‌ به شرکت ملی گاز ایران از رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شد. تقاضا برای این معامله تا ۴۵۰ هزار تن پیش رفت و در نهایت ارزش رقابت میان مشتریان به حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار دلار رسید.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پیگیری احیای معافیت های مالیاتی مناطق آزاد و همچنین راه اندازی بانک و بورس بین الملل در مناطق آزاد خبر داد.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه تاسیس بورس بین الملل اقدامی رو به جلوست گفت: اگر برجام نیز امضا شود، با پتانسیلی که در بورس بین الملل میبینم، بورس بین الملل دروازه ورود سرمایه گذاری خارجی خواهد بود
شورای عالی بورس با تأسیس بورس بین‌الملل در مناطق آزاد کشور موافقت کرد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه شورای عالی بورس بحث تأسیس بورس بین‌المللی مطرح شد که شورا با راه‌اندازی آن به صورت اصولی موافقت کرد.
شیراز – رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: مطابق قانون اساسی هرقرارداری در سطح بین المللی باید با تصویب مجلس باشد اما چنانچه توافقی در برجام انجام شده احتیاج به تصویب مجلس نیست.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: هنوز تعدادی از مفقودشدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده‌اند که از رئیس مجلس می خواهم به هلال احمر دستور دهد تا این موضوع را دنبال کنند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۸۴۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.
امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ