مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درخواست عربستان از یوفا برای صدور مجوز حضور این کشور در لیگ قهرمانان اروپا در این قاره سر و صدای زیادی به پا کرده است.
جواد نکونام بعد از امضای قرارداد رسمی با استقلال، تنها اجازه حضور در بازی مقابل صنعت نفت را پیدا کرده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از صدور مجوز رسمی برای حضور زنان در استادیوم خبر داد.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور رییس و دبیرکل فدر اسیون فوتبال و اعضای صدور مجوز حرفه ای برگزار شد.
مدیر صدور مجوز حرفه ای توضیحاتی را درباره ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان ارائه کرد.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
وب سایت فوتی رنکینگز از عدم صدور مجوز حرفه ای استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
هیات فوتبال استان کرمان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی مقامات استانی برای حضور تماشاگران در دربی استان صادر نشده است.
اتحادیه جهانی کشتی در حالی که شرایط سختی را برای صدور مجوز حضور کشتی‌گیران روس در مسابقات بزرگسالان و جوانان جهان و اروپا در نظر گرفته اما بدون پیش شرط خبر از بازگشت دو رده سنی پایه روس‌ها به رقابت‌ها داده است.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
برخی رشته‌ها در حالی متفاضی جذب مربی خارجی برای بازی‌های آسیایی هستند که با توجه به بودجه، شرایط کاروان و زمان باقی مانده تا این بازی‌ها، به نظر می‌رسد صدور مجوز لازم برای آن منتفی باشد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز 30 درصدی حضور تماشاگران در فینال لیگ برتر زنان سال 1401 خبر داد.
جلسه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس با حضور برخی اعضای فدراسیون فوتبال برگزار شد.
در حاشیه کنفرانس تحول دیجیتال، بانک و بیمه که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، پروژه صدور سفته الکترونیک بانک گردشگری که مجوز صدور خود را دریافت کرده، ارائه شد.
باشگاه مس کرمان معتقد است صدور مجوز حضور هواداران تبریزی در دیدار هفته سیزدهم این تیم به نوعی ترویج بی عدالتی است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پایان داد.
فصل گذشته کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال، پرسپولیس و گل گهر را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.
گلایه علی کریمی از مهدی محمدنبی نایب‌رئیس فدراسیون و افشاگری از عدم صدور مجوز حضور او برای حضور در تیم منتخب جهان در سال 88
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
نشست دبیرکل و مسئولین صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با مسئولان باشگاه گل گهر در رابطه با صدور مجوز حرفه ای این باشگاه برگزار شد.
استقلال می تواند برای دیدار برابر ملوان، از حضور محمد محبی در ترکیب خود استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ