رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تمامی بانک‌ها می‌توانند بر اساس مجوز اعطا شده به آنان و برای تجهیز منابع، به اندازه ۲۳۰۰ میلیارد تومان اوراق سپرده عام منتشر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود و داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین‌شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.
بخش‌هایی از پرونده کیفری جدید علیه ترامپ در وب سایت دادگاه منتشر و بلافاصله پس از انتشار حذف شد.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
یازدهمین استاندارد بین‌المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو با عنوان «فناوری نانو – منسوجات حاوی نانومواد– خواص ابر آبگریز و ارزیابی دوام» منتشر شد.
پیش‌بینی می‌شود که بازار نانولوله‌های کربنی در سال ۲۰۳۰ به رقم ۹۷٫۶۴ میلیارد دلار برسد که این رقم نشان از رشد سالانه ۱۳٫۲۵ درصدی دارد. این رقم در سال ۲۰۲۲، در حدود ۳۸ میلیارد دلار بوده است.
اکنون می‌توان Beats Studio 3 را در برخی خرده‌فروشی‌ها حتی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار خرید و انتظار می‌رود Beats Studio Pro آینده نیز با برچسب ۳۴۹ دلاری عرضه شود.
فعال محیط زیست گفت: مدیرکل منابع طبیعی استان لرستان می‌گوید: «حدود ۲۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های طبیعی به صورت قانونی تغییر کاربری پیدا کردند.» با چنین روندی از تخریب گسترده پوشش گیاهی در کشور چطور می‌شود انتظار داشت آمار سیل به شدت در حال افزایش نباشد؟ این دلایل در کنار از دست دادن تالاب‌های کشور و سد زدن در هر دره و رودخانه و طرح‌های انتقال آب هم به تخریب محیط زیست در ایران شدت بخشیده است.
مدیرعامل بورس انرژی گفت: بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۲ هزار میلیارد دلار برسد.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
ساخت نئوم جدول‌های زمانی بلندپروازانه‌ای دارد و بسیاری از پروژه‌ها تا سال ۲۰۳۰ ساخته می‌شوند. تصاویر هوایی جدید منتشر شده نشان می‌دهد حفاری برای فونداسیون کلان شهر ۴۴۰ میلیارد پوندی «لاین» عربستان سعودی آغاز شده و حفاران را در سایتی به طول ۱۷۰ کیلومتر نشان می‌دهد. در این فیلم، حفاری‌هایی دیده می‌شوند که در حال ایجاد زیربنای این شهر هستند و انتظار می‌رود که این حفاری پایه‌های شهر را در داخل خود نگه دارد.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در افزایش سرمایه از محل سهام جایزه که در آن درصد افزایش سرمایه بیش از ۲۰۰ درصد باشد، نماد شرکت تا ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع ثبت شرکت‌ها بسته می‌ماند.
بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد انتظار می‌رود بالغ بر ۲۹۰۰ دانشجو/طلبه و نودانش‌آموخته برتر در سراسر کشور در این هسته‌ها جذب و بکارگیری شوند.
عدم تعادل در عرضه و تقاضای خودرو، چالشی است که در سال‌های اخیر به مرور منجر به جهش قیمت خودرو شده است. حال انتظار می‌رود با عرضه حداقل ۱۰۰ هزار خودروی وارداتی تا قبل از نوروز و افزایش عرضه محصولات داخلی، التهابات بازار کاهش یابد و دست واسطه‌ها کوتاه شود.
رودبار- غار دربند رشی با قدمت ۲۳۰ ساله نخستین سکونتگاه بشر بوده و در شهرستان رودبار قرار دارد که انتشار خبر تبدیل این غار به رستوران نگرانی مردم منطقه و تاریخ دوستان را فراهم کرده است.
بایدن با تاکید بر اینکه حیات کره زمین در خطر بوده، گفت: «آمریکا اهداف توقف انتشار گاز‌های آلاینده را بر اساس اهداف توافقنامه پاریس تا سال ۲۰۳۰ محقق خواهد کرد».
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پرونده مالیاتی ۲۰۰ شرکت بزرگ که گمان کم اظهاری درآمدها و بیش اظهاری هزینه‌ها در آن‌ها می‌رود، "حسابرسی ویژه" می‌شوند.
صالح آبادی گفت:در تلاشیم انتشار اوراق گام را از ۲۶ همت کنونی به عنوان یکی از ابزار تامین مالی در حمایت عملی و غیرتورمی از تولید به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم.
وزارت آثار باستانی مصر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: باستان‌شناسان چندین محفظه سفالین را کشف کرده‌اند که حاوی پنیرهای سفید هستند.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ