سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دیپلماسی دفاعی ما رشد خوبی دارد، گفت: برای تأمین امنیت منطقه نیازی به حضور بیگانگان نیست و صهیونیست‌ها در این منطقه جایی ندارند.
جایی که زیرساخت‌ها آینده نگرانه برای کار در نظر گرفته نشده باشد،استفاده از نعمت‌ها مقطعی بوده و در چنین شرایطی نه تنها رشدمورد انتظار محقق نمی شود بلکه توسعه هم رویایی دست نیافتنی خواهد بود.
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: بانک‌ها پایه رشد و توسعه مسکن در کشور هستند و امکان ندارد بتوانیم قانون جهش تولید مسکن را بدون تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌ها به سرانجام برسانیم.
بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور از رشد ۶۰ درصدی وصولی جزای نقدی پرونده های قاچاق در دادگستری خبر داد.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته رشد را نشان می دهد.
موارد اساساً مثبت و ایجابی -‌نهاد‌های انتخاباتیِ بیشتر و دمکراسی‌- هم می‌تواند منشأ رشد اقتصادی باشد. اما به این معنی نیست که رمزوراز رشد اقتصادی را دیگر در مُشتمان داریم و به محضی که اراده کنیم معجزۀ اقتصادی محقق می‌شود. کشور‌هایی که توزیع قدرت سیاسی و اقتصادی خود را بسط می‌دهند همچنان باید بر سر انتخاب نهاد‌های حامیِ رشد توافق کنند. اینجا همان جایی است که اطلاعاتمان از نهاد‌های کارآمد به کارمان می‌آید و از بن‌بست نجاتمان می‌دهد.
کارشناس رفاه و تأمین اجتماعی طب یادداشتی نوشت: برخورداری از پوشش بیمه‌های اجتماعی علاوه بر اینکه جزئی از نظام مدیریت منابع انسانی است از جمله حقوق بنیادین نیروی کار محسوب می‌شود.
عبدالناصر همتی نوشت: برای کنترل تورم و نرخ ارز، دولت بایستی در کنار سایر اقدامات لازم، برای کاهش انتظارات تورمی و معکوس کردن روند رشد سهم پول در نقدینگی نیز چاره جویی جدی بکند.
عضو تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی جزئی دارم که رو به بهبودی است و تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل به گرند اسلم اعزام شوم.
وحیدی گفت: ما اتفاقات اخیر کشور در بحث ارز را یک توطئه می‌دانیم. ما فقط مسائل اقتصادی را در التهابات بازار ارز دخیل نمی‌دانیم، توطئه‌ای است که دشمن دنبال می‌کند تا وقتی در صحنه اغتشاشات نتوانست به جایی برسد، در صحنه اقتصادی و موضوع ارز دخالت کند و آن را مبنایی برای ایجاد ناآرامی‌ها در کشور کند.
با افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و قطعی گاز جایگاه های CNG شاهد رشد مصرف بنزین در کشور هستیم تا جایی که احتمال واردات بنزین قوت گرفته است.
رضا انجم شعاع گفت: سهم بودجه محیط زیست از کل بودجه عمومی در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ دو دهم درصد است. درواقع میزان بودجه پیشنهادی محیط زیست با رشد خیلی جزئی همراه بوده است و باز هم توجه کافی به بودجه محیط زیست نشده است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۶۵۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
دندان شیری نقش ضروری و منحصر به فردی را در رشد کودک ایفا می‌کند، زیرا دهان کودک شما به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند دندان‌های اصلی را در خودش جای دهد. از آن جایی که دندان شیری هم بسیار ریز است، به همین دلیل به راحتی در داخل فضای دهان کودک جای می‌گیرد.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اینکه طبیعتا با توجه به وعده‌هایی که رئیس جمهور در زمان برگزاری انتخابات داده، باید زیر ساخت‌های ۲۵ درصد از این وعده‌ها و اجرایی شدن آن‌ها محقق شده باشد، گفت: در این زمینه مباحث اقتصادی ملموس‌ترین جایی است که می‌توان در مورد عمل به وعده‌ها قضاوت کرد، بر اساس برنامه ۵ ساله ششم توسعه، دولت باید در زمینه نرخ رشد اقتصادی، نرخ رشد سرمایه گذاری خارجی، نرخ بهره، نرخ بیکاری و نرخ تورم، همگی این شاخص‌ها را به ۸ درصد می‌رساند.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اینکه طبیعتا با توجه به وعده‌هایی که رئیس جمهور در زمان برگزاری انتخابات داده، باید زیر ساخت‌های ۲۵ درصد از این وعده‌ها و اجرایی شدن آن‌ها محقق شده باشد، گفت: در این زمینه مباحث اقتصادی ملموس‌ترین جایی است که می‌توان در مورد عمل به وعده‌ها قضاوت کرد، بر اساس برنامه ۵ ساله ششم توسعه، دولت باید در زمینه نرخ رشد اقتصادی، نرخ رشد سرمایه گذاری خارجی، نرخ بهره، نرخ بیکاری و نرخ تورم، همگی این شاخص‌ها را به ۸ درصد می‌رساند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت می‌خواهد لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را جداگانه ارائه دهد، منتظر این لایحه و معرفی وزرای جدید هستیم؛ تاکید بر این است که این موضوع لایحه‌محور پیش رود.
از طریق سامانه‌های پرداخت گروهی، سود سهامداران به صورت متمرکز و گروهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت و از رسوب منابع مالی در شرکت‌ها یا سمات اجتناب می‌شود.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقشه رنگ بندی که مدت‌های مدید تنها با دو رنگ زرد و آبی رنگ آمیزی می‌شد، حالا چند هفته است، تغییرات اساسی به خود دیده و به سرعت بر میزان رنگ‌های قرمز و نارنجی آن افزوده می‌شود تا جایی که می‌بینیم در نقشه اخیر، شمار شهر‌های قرمز آن با رشد بیش از دو برابری از ۵۷ به ۱۲۰ شهرستان افزایش یافته است.
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ