رئیس سابق اداره تربیت بدنی استان فارس با انتشار توضیحاتی به دفاع از عملکرد خود در استادیوم پارس پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، که اخیرا به اتهام ربودن یک تاجر فرانسوی مورد بازخواست قرار گرفته می‌گوید دشمنانش علیه او یک هجمه تمام‌عیار رسانه‌ای به راه انداخته‌اند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.
رئیس جمهوری گفت: صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است و وارداتی نیست.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: تحریم‌ها موجب شد که گروه‌های فناور و صنعتی دفاعی به طور مستمر این نیازها را به دستور کار تولید تبدیل کنند و موجبات شکل‌گیری تحقیقات صنعتی دفاعی فراهم مشد.
رئیس پارلمان اروپا امروز در کنفرانس مطبوعاتی با رئیس جمهور مولداوی اعلام کرد: پارلمان اروپا خواستار تأسیس اتحادیه دفاعی در تکمیل «ناتو» است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با وزیر دفاع قرقیزستان گفت: نیروهای مسلح ایران آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌های دفاعی در ابعاد مختلف آموزشی، عملیاتی و اطلاعاتی اعلام می‌کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و صنعت دفاعی دارند که می‌توانند آن را در اختیار نیروهای مسلح عراق قرار دهد.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق«دانش بنیان»است گفت: ابتکارات و خلاقیت‌های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می‌تواند به بخش‌های دیگر کشور منتقل شود.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقدامات جهادی دانشمندان صنعت دفاعی، کشور را در حوزه دفاعی بی نیاز کرده است.
قم- رئیس عقیدتی سیاسی سازمان هوافضای وزارت دفاع گفت: امروز جمهوری اسلامی بیش از ۸۰۰ محصول دفاعی و نظامی را تولید و در بسیاری از این محصولات نیز به خودکفایی رسیده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: اقتدار دفاعی موجب آرامش خاطر مردم و امیدواری به آینده روشن است.
رئیس قوه قضائیه گفت: محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
رئیس قوه قضائیه گفت:محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه‌ها و صنایع در کشور شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای غرور آفرین صنعت دفاعی کشور نمادی از شکست سیاست های تحریمی دشمنان ایران اسلامی بوده و توان دفاعی ما بومی است.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به دنبال افزایش سطح همکاری‌های دفاعی خود با دولت عراق هستیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان اینکه صنایع دفاعی به عنوان صنایع پیشتاز و پیش رو در لبه‌ی فناوری حرکت می‌کنند،گفت: نیروهای مسلح نسبت به پشتیانی از زیرساخت‌های کشور تعهد دارند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه قابلیت های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش بنیان از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای اعاده حیثیت درباره پرونده ویلموتس از دولت آمریکا و رئیس جمهور سابق این کشور شکایت کرده‌اند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: صنایع دفاعی و بخش فناوری‌های دفاعی همواره در کشور ما پیشتاز بوده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: صنایع دفاعی و بخش فناوری‌های دفاعی همواره در کشور ما پیشتاز بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ