رئیس جمهوری گفت: صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است و وارداتی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
کنعانی با بیان این که روابط دو کشور ایران و عربستان گام به گام در حال پیشرفت است، گفت: سفر وزیر امور خارجه ایران به ریاض، ان‌شاءالله در بازه زمانی نزدیک در چارچوب دعوتی که از سوی وزیر امور خارجه عربستان انجام شده، صورت می‌گیرد.
رئیس جمهوری ایران گفت: ملت ایران از تهدید و تحریم برای خود فرصت ساخت و در این فرصت‌ها پیشرفت بسیاری کرد. ما بنا داریم روابط با کشور شما در همه حوزه‌ها به ویژه علم و فناوری را ادامه دهیم.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: خُرد و خمیر شدیم زیر قطار پیشرفت دولت رئیسی، التماس می کنیم متوقفش کنید!
اسما اسد در این پیام از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران در طول چند دهه گذشته به ویژه در عرصه زنان تمجید کرد.
محمد مهاجری نوشت: دو سه ماه سوئیچ قطار پیشرفت را بدهید به دولت غربگرای اشرافی ناکارآمد حسن روحانی (که حقوق وزیرانش نصف دولت شما بود) تا دلار را به ۳۰ تومان، مرغ را به ۳۴ تومان، گوشت را به ۱۸۰ تومان برگرداند.
جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که پیشرفت، اصالتاً امری درون‌زا و برون‌گرا است. بر این اساس ملت‌ها باید براساس ارزش‌ها و الگوی حکمرانی بومی و فرهنگی داخلی، برنامه توسعه خود را تدوین و اجرا نمایند. منافع اساسی و حقوق ملت‌ها از جمله حق توسعه قابل مذاکره نیست و هر تلاشی توسط کشور‌های قلدر برای سیاسی کردن و نهایتاً سلب حقوق ملت‌ها با سوءاستفاده از مکانیسم‌های بین‌المللی محکوم است.
گرچه ابراهیم رئیسی همچنان معتقد است که "ما می‌گوییم قطار پیشرفت در حال حرکت است. "، اما این گزارش نشان می‌دهد، شاخص‌های مذکور در دوره زمانی دولت سیزدهم (بهار ١٤٠١) در مقایسه با دولت دوازدهم عملکرد نامطلوبی داشته‌اند.
سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.
در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی‌مان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
رئیس جمهور در همین راستا از متولیان تدوین بودجه خواست در تنظیم بودجه سال آینده به منظور تأمین درآمدهای مورد نیاز دستگاه‌ها، به ظرفیت‌های اقتصادی مختلف همچون اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال، اقتصاد گردشگری و سایرحوزه‌ها توجه ویژه داشته باشند.
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد
رئیس جمهور ناامنی را خط قرمز دولت دانست و گفت: امنیت و آرامش زیربنای رشد و پیشرفت کشور و فعالیت‌های علمی، اقتصادی و کسب و کار‌های مردم است که دستگاه‌های مسئول باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
رئیسی گفت: حقد و کینه دشمنان از همین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های بزرگ و عظیم ناشی شده و قطعاً برای آن‌ها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم نه تنها ۹۵ درصد از دارو‌های مورد نیاز مردمش را در داخل تولید کند، بلکه به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.
رئیسی دانش‌آموزان و دانشجویان و به ویژه اعضای تیم‌های المپیادی را نماد و نمود پیشرفت کشور دانست و بر شناسایی این استعداد‌ها و فراهم کردن شرایط لازم برای تداوم رشد و تعالی آن‌ها تاکید کرد.
رئیسی گفت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برای دفاع از برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به محض ورود رئیس جمهور به صحن علنی به وی خیر مقدم گفت.
حجت السلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در خصوص نشست با ایرانیان در حاشیه مجمع سازمان ملل گفت: یک پزشک ایرانی مقیم آمریکا گزارشاتی درباره رشد و پیشرفت علم پزشکی ایران ارائه داد.
رئیسی گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.
رئیسی گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه دشمنی‌ها هرگز متوقف نشده و نمی‌شود و توانسته است مسیر پیشرفت و توسعه خود را ادامه دهد.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
رئیس‌جمهور خطاب به هتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ