رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
معاون اول رئیس جمهور پیشرفت‌های هسته‌ای کشور را از عوامل اقتدار کشور برشمرد و گفت: تاکید رهبر انقلاب بر پیشرفت‌های هسته‌ای کشور با هدف افزایش اقتدار و سرعت بخشیدن به روند توسعه است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: مقام معظم رهبری، عالمانه و دقیق تغییرات و پیشرفت‌های علمی روز جهان را رصد می‌کنند
مدیرکل آژانس همچنین تاکید کرد که پیشرفت‌هایی درخصوص تاسیسات هسته‌ای ایران حاصل شده است، اما این پیشرفت‌ها تنها بخشی از خواسته‌های ما را محقق می‌کند.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس با اشاره به پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه درمان گفت: افراد زیادی از کشورهای اروپایی برای دریافت خدمات درمانی به ایران می آیند.
مرتضی شاه میرزایی گفت: صنعت نفت و به‌ویژه صنعت پتروشیمی ایران در جایگاهی از نظر پیشرفت وتوسعه قرارد داردکه هیچ‌کس نمی‌تواند جلوپیشرفت را بگیرد ومانع صادرات محصولات پتروشیمی کشور به خارج شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران پیشرفت علمی، فنی و تکنولوژیک خود در زمینه هسته‌ای را متوقف نکرده است.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت فضایی، توفیقات حاصل شده در این زمینه را شاهدی بر شکست تحریم‌ها و تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست.
سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهم‌ترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
فرمانده بخش فضایی ارتش آمریکا می‌گوید چین در سال‌های اخیر در این عرصه پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی داشته و این مسئله برتری آمریکا در عرصه فضا را در خطر جدی قرار می‌دهد.
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساخت سامانه موشکی هایپرسونیک گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای عظیمی که از سوی جوانان دانشمند حاصل شده هراسی بزرگ بر پیکره دشمنان انقلاب وارد کرده است.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.
رئیس جمهور گفت: دشمن از کار و تلاش مستمر در جهت تحقق پیشرفت‌های کشور لطمه خورده و می‌خواهد در این مسیر اخلال و وقفه ایجاد کند.
امیرعبداللهیان در خصوص گفتگو‌های رفع تحریم‌ها اظهار داشت: پیشرفت‌های زیادی در مذاکرات انجام شده و ما معتقدیم که توافق دست یافتنی است اگر طرف آمریکایی واقع بینانه برخورد کند.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: پیشرفت‌های نیروی زمینی ارتش مایه مباهات نیروهای مسلح است.
رئیس مجلس گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد
رئیس قوه قضائیه گفت: محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
محسنی اژه‌ای گفت: پیشرفت‌های نظام و کشور در حوزه صنایع دفاعی بواسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، نه تنها با چهار دهه پیش که حتی با چهار سال پیش هم قابل مقایسه نیست و این امر بیانگر توسعه روزافزون صنایع دفاعی کشور است.
رئیس قوه قضائیه گفت:محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: مطلع هستید که تیم مذاکره کننده برای رسیدن به توافقی پایدار و خوب شرکت کردند تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران لغو شود.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: موضوع حائز اهمیت این است که پیشرفت‌های علمی و فناوری بتواند در خدمت جامعه، اقتصاد کشور و توسعه اجتماعی قرار گیرد.
موفقیت در تشریح آسیب‌های پزشکی و اجتماعی کرونا در مدوفارم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ