رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای غرور آفرین صنعت دفاعی کشور نمادی از شکست سیاست های تحریمی دشمنان ایران اسلامی بوده و توان دفاعی ما بومی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهوربا بیان این که موفقیت صنعت هسته‌ای با وجود تحریم‌ها الگویی برای دیگر صنایع است گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای نشان‌داد جوانان عزیز این کشور چگونه تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: بدون شک صنعت هسته‌ای مقوله‌ای قدرت‌ساز است.
جمعی از مقامات کشوری و لشکری صبح امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
روایت یک خبرنگار از بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یک‎شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.
بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۶۳ شرکت دانش بنیان محصولات خود را در رویداد تبادل فناوری در صنعت غذایی به نمایش گذاشته اند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران یکی از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که رشد و ترقی را برای کشور به ارمغان آورده است.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
وزیر نفت گفت: بهترین روش برای نمایش دستاوردها و تلاش‌های شبانه‌روزی صنعت نفت استفاده از هنر سینماست.
افتتاح پنجاه وسومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای
پنجاه و سومین نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنعت هسته‌ای صبح امروز با حضور رییس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.
رئیس جمهور با ابراز رضایت از پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت فضایی، توفیقات حاصل شده در این زمینه را شاهدی بر شکست تحریم‌ها و تلاش برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران دانست.
مرتضی شاهمیرزایی ضمن تشریح دستاوردهای یک سال اخیر، چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این صنعت گفت: متخصصان ایرانی سکان پتروشیمی را به‌دست گرفتند و این صنعت را بدون خللی اداره کردند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
فرمانده هوانیروز با اشاره به نصب همه امکانات بالگردهای پیشرفته دنیا بر روی بالگردهای ارتش گفت: هوانیروز امروز با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت دفاعی قادر به تولید بالگرد است.
فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع دستاوردهای صنعت دفاعی کشور را شکوهمند، اقتدارآمیز و بازدارنده دانست و تاکید کرد: آماده پاسخ به تهدیدات در سطح هستیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع از دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کرد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
سخنگوی دولت گفت: دستاوردهای دفاعی نشان‌دهنده زنده بودن، پویایی و بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت این صنعت در کشور است.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی کشور بازدید کردند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست.
معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از دو مرکز تخصصی مانیتورینگ همراه اول، در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای نخبگان کشور در حوزه ارتباطات سیار قرار گرفتند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ