رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان اینکه صنایع دفاعی به عنوان صنایع پیشتاز و پیش رو در لبه‌ی فناوری حرکت می‌کنند،گفت: نیروهای مسلح نسبت به پشتیانی از زیرساخت‌های کشور تعهد دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهوری گفت: صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است و وارداتی نیست.
رئیس صنایع دفاعی ترکیه ضمن انتشار تصاویری از لحظه شلیک موشک تایفون، از موفقیت‌آمیز بودن این آزمایش موشکی خبر داد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
سخنگوی اتحادیه اروپا امروز به حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان واکنش نشان داد.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال امروز اعلام کرد که مقامات آمریکایی، رژیم اسراییل را مسئول حمله پهپادی ناکام به یکی از صنایع دفاعی اصفهان می‌دانند.
در این بیانیه آمده است: این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.
وزارت دفاع در بیانیه ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت.
گزارشی از توانمندی‌ها و صنایع دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
الهام علی اف با حضور در بخش صنایع هوایی جمهوری اسلامی ایران، از تجهیزات و تولیدات داخلی کشورمان بازدید کرد.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران بخشی از توانمندی‌های صنایع دفاعی خود را در حوزه‌های رزم زمینی، رزم هوایی و رزم دریایی در نمایشگاه بین المللی دفاعی به نمایش گذاشته است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی کشور بازدید کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
محسنی اژه‌ای گفت: پیشرفت‌های نظام و کشور در حوزه صنایع دفاعی بواسطه تلاش‌ها و مجاهدت‌های فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف از جمله وزارت دفاع، نه تنها با چهار دهه پیش که حتی با چهار سال پیش هم قابل مقایسه نیست و این امر بیانگر توسعه روزافزون صنایع دفاعی کشور است.
رئیس قوه قضائیه گفت:محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی، تاکید کرد: تامین امنیت زیرساخت‌ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست.
رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه‌ها و صنایع در کشور شد.
ریاست اداره صنایع دفاعی ترکیه در واکنش به سخنان رئیس سازمان همکاری های نظامی روسیه اعلام کرد که در موضوع خرید اس-۴۰۰ از مسکو هیچ تحول جدیدی مطرح نیست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه قابلیت های وزارت دفاع در تولید و اقتصاد دانش بنیان از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تعامل و همکاری بیشتر صنعت کشور با مجموعه دفاعی، قطعاً به پیشرفت صنایع کشورمان کمک شایانی خواهد کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: صنایع دفاعی و بخش فناوری‌های دفاعی همواره در کشور ما پیشتاز بوده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: صنایع دفاعی و بخش فناوری‌های دفاعی همواره در کشور ما پیشتاز بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ