رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
رئیس مجلس حمایت خود از سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی را تکذیب و اعلام کرد: طبق قانون هیأت نظارت شامل سه وزیر، رییس سازمان استاندارد و رئیس اتاق و نیز هیأت رئیسه اتاق بازرگانی می‌توانند انتخابات را باطل اعلام کنند.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
۲۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۴۰۲ ثبت نام کردند.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس مجلس با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: ناامن سازی کشور، بر هم زدن آرامش مردم و مختل سازی زندگی روزمره، پروژه همیشگی دشمنان ملت ایران است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی آزاد را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه به نتیجه رساندن لایحۀ حجاب وظیفۀ شرعی و ملی ماست و در آن نباید تردید کنیم، گفت: لایحۀ حجاب پس از تبدیل شدن به قانون، با انسجام‌بخشی، به سردرگمی‌ها در این باره پایان خواهد داد.
قالیباف گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسین هستیم و شعله عشق دیرینه ایرانیان و اهل بیت هر روز برافروخته‌تر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی جهان توسط نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی را تبریک گفت.
حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین که چند ماهی است با اتخاذ برخی مواضع تند در حوزه سیاست داخلی از جمله لزوم برگزاری رفراندوم، راه‌اندازی سایت شخصی و همچنین دیدار‌های پیاپی در تلاش است خود را بار دیگر در فضای سیاسی کشور احیا کند و بر سر زبان‌ها بیندازد، اخیرا با انتشار مطلبی در سایت خود پیرامون انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ و چینش کابینه یازدهم، با حرف‌های ضدونقیض مجددا توجه افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
قالیباف با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مردم را حل کنیم، مردم نه از ما یارانه و نه هیچ دیگر نمی‌خواهند، اظهار کرد: حل مشکل مسکن به تنهایی حل مشکل دائم معیشت آن‌ها است، در حال حاضر زن و مرد اگر مسکن نداشته باشند و به صورت دو شیفت نیز با هم کار کنند، نمی‌توانند اجاره خانه را بدهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت ابوی حجت الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.
رییس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا ابلاغ کرد.
رئیس مجلس در جلسه‌ای با حضور وزیر جهاد کشاورزی درباره وضعیت بازار مرغ گفت: قیمت مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسیده و مردم مرغ در بازار پیدا نمی‌کنند. این مسئله پیش از اینکه مشکل پول و نقدینگی باشد، دقیقاً مشکل مدیریتی و عدم تنظیم‌گری در زنجیره کار است که حداقل این موارد نباید تکرار شود.
رئیس مجلس از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل که در مجلس شورای اسلامی برپاست شده است، بازدید کرد.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ