معاون رئیس جمهور در امور مجلس با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق«دانش بنیان»است گفت: ابتکارات و خلاقیت‌های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می‌تواند به بخش‌های دیگر کشور منتقل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی این نیرو بازدید کرد.
نشست خبری دستاوردهای دریایی وزارت دفاع
در آغازین روز از هفته ارتش، امروز نمایشگاه دستاوردهای نظامی و دفاعی ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی برپا شد.
یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ برگ زرینی در صنعت دفاعی کشورمان رقم خورد و به همت و تلاش متخصصان وزارت دفاع موشک صیاد ۴B رونمایی شد.آزمون سامانه ارتقایافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تولیدات تسلیحاتی و غیرنظامی وزارت دفاع گفت: در حوزه غیرنظامی، تولید نیازمندی‌های مردم در بخش‌های مختلف باعث افزایش رضایت‌مندی و اعتماد مردم می شود.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به دستاوردهای گسترده کشورمان در عرصه هوایی گفت: ما خوشبختانه از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و امروز صادرات نیز داریم.
فردا مقارن با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
تربت حیدریه ـ یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: استقرار نظام جمهوری سلامی حاصل خون شهدای بزرگ است و لذا امروز برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظامی اسلامی، کوتاه نخواهیم آمد.
فرمانده هوانیروز با اشاره به نصب همه امکانات بالگردهای پیشرفته دنیا بر روی بالگردهای ارتش گفت: هوانیروز امروز با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت دفاعی قادر به تولید بالگرد است.
فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع دستاوردهای صنعت دفاعی کشور را شکوهمند، اقتدارآمیز و بازدارنده دانست و تاکید کرد: آماده پاسخ به تهدیدات در سطح هستیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع از دستاوردهای این نمایشگاه بازدید کرد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز بخشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون تولیدات و دستاوردهایی است که با تلاش دست‌اندرکاران صنعت دفاعی و نیروهای مسلح به دست آمده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه صنایع دفاعی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه سامانه‌های راداری و مخابراتی بازدید کرد.
سخنگوی دولت گفت: دستاوردهای دفاعی نشان‌دهنده زنده بودن، پویایی و بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت این صنعت در کشور است.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی کشور بازدید کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
رئیس قوه قضائیه گفت:محصولات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور حقیقتاً شگرف و قابل اعتنا است و پیشرفت‌های صورت گرفته در این حوزه منجر به تزریق حس اعتماد به نفس در جامعه و بالاخص جوانان شده است.
رئیس جمهور گفت: دستاوردهای ارزشمند دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی نه فقط برای کشورمان، بلکه برای جهان اسلام و دوست‌داران انقلاب اسلامی امیدبخش و اقتدارآفرین و برای جهان کفر یاس‌آور است.
رئیس جمهور با قدردانی از دستاوردهای گرانسنگ دانشمندان و نخبگان در صنایع دفاعی کشور، خواستار تسری الگوی صنایع دفاعی به سایر عرصه‌ها و صنایع در کشور شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای غرور آفرین صنعت دفاعی کشور نمادی از شکست سیاست های تحریمی دشمنان ایران اسلامی بوده و توان دفاعی ما بومی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ۳۱ مرداد ماه، نمایشگاه دستاوردهای دفاعی با حضور روسای قوا افتتاح خواهد شد.
افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی با رویکرد دانش بنیان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ