پل پوگبا، ستاره یوونتوس، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از وینیسیوس دفاع کرد و خواستار اقداماتی جدی علیه نژادپرستی در فوتبال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
دولت چین در واکنش به اظهارات سران ناتو در نشست ویلنیوس تأکید کرد که چین قاطعانه از حاکمیت و منافع خود دفاع و با هر گونه گسترش ناتو در منطقه آسیا-پاسفیک مقابله می‌کند.
سخنگوی فرماندهی بخش شرقی ارتش چین تاکید کرد، ارتش چین همواره در سطح هشدار بالا قرار دارد و تمامی اقدامات لازم را برای واکنش قاطع به تمامی تهدید‌ها و اقدامات تحریک آمیز خواهد داشت و قاطعانه از حق حاکمیت و امنیت و همچنین صلح و ثبات منطقه‌ای دفاع می‌کند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل دسته ای از هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شد.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شده است.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای نسبت به حواشی رخ داده واکنش نشان داد و از عملکرد سرمربی خود دفاع کرد.
رهبران ناتو با چالش بازنگری در امنیت اروپا و کشیده شدن به جنگ بزرگتر با روسیه روبه‌رو خواهند بود. دو مسئولیت دفاع قاطعانه از صلح اروپا و اجتناب محتاطانه از تشدید تنش نظامی با روسیه لزوماً با یکدیگر سازگار نیستند. آمریکا و اروپا ممکن است خود را عمیقاً برای ایجاد یک نظم امنیتی جدید اروپایی، غیرآماده ببینند.
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل و تیم ملی والیبال ایران دفاع قاطعانه ای از امیرحسین توخته انجام داد
سخنگوی وزارت دفاع چین امروز هشدار داد: اگر مقامات تایوان سرعقل نیایند، قاطعانه تجزیه طلبی را سرکوب می‌کنیم.
تمرین امروز نساجی مازندران با حضور رضا حدادیان، مالک این باشگاه در ورزشگاه کارگران برگزار شد.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
ژاوی معتقد است رسانه های اسپانیایی بین گاوی در تیم ملی اسپانیا و گاوی در بارسا فرق می گذارند.
تحلیلگران نظامی، می‌گویند کی‌یف برای پیروزی قاطعانه به سیستم‌های تسلیحاتی دیگری نیاز دارد. در حالی که روسیه برای یک جنگ طولانی آماده می‌شود، معلوم نیست آیا ظرفیت تولید صنایع دفاعی غرب می‌تواند سطح تولید را بالا نگه دارد یا خیر.
نیمار پاسخ اظهارنظر منفی مدیر برنامه های سابق خود در مورد تیته را به تندترین شکل ممکن داد.
وزارت دفاع در بیانه‌ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در بعد دفاعی قوی‌تر و پیشرفته‌تر از هر زمان هستیم و اطمینان می‌دهیم که ما در مقابل هر نوع تهدید قاطعانه و باشدت تمام پاسخ می‌دهیم.
آیت‌الله رئیسی با تاکید براینکه مصمم به دفاع قاطعانه از حقوق ایران و مردم آن هستیم درباره احتمال دیدار مستقیم با آمریکا، افزود: مذاکره مستقیم با آمریکا بر سر توافق هسته‌ای هیچ فایده‌ای ندارد و آمریکا باید اقدامات اعتمادسازی با طرف ایرانی انجام دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ