تحلیلگران نظامی، می‌گویند کی‌یف برای پیروزی قاطعانه به سیستم‌های تسلیحاتی دیگری نیاز دارد. در حالی که روسیه برای یک جنگ طولانی آماده می‌شود، معلوم نیست آیا ظرفیت تولید صنایع دفاعی غرب می‌تواند سطح تولید را بالا نگه دارد یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
مقام سابق پنتاگون امروز در مصاحبه‌ای با اذعان به «رفتار درست روسیه با اسیران جنگی»، تأکید کرد: اوکراین پس از شکست ضدحمله، حملات جدید دیگری انجام نمی‌دهد.
بارسلونا برای پر کردن جای خالی احتمالی عثمان دمبله گزینه های محدودی دارد.
در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، تلاش برای جذب رودریگو گوئس در برنامه‌های پاری سن ژرمن قرار می‌گیرد.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کی‌یف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کیف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
وزارت دفاع روسیه مدعی شد که در شبانه‌روز گذشته در درگیری‌های بین نیروهای ارتش این کشور و ارتش اوکراین، صدها نظامی اوکراینی کشته شدند.
به گفته رئیس جمهور اوکراین، انجام ضد حمله این کشور به دلیل مشکلات در میدان نبرد کند شده است.
وزیر دفاع اوکراین امروز در سخنانی اذعان کرد: انتظارات از ضدحمله ارتش اوکراین اغراق آمیز بود.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
رئیس جمهور فرانسه بر تعهد خود به حمایت بلندمدت از کی‌یف تاکید و ابراز امیدواری کرد که عملیات تهاجمی ارتش اوکراین موفقیت‌آمیز باشد.
ولودیمیر رلنسکی رئیس جمهور اوکراین با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور روسیه در مورد اینکه تمام تلاش‌های اوکراین در ارتباط با ضدحمله وعده داده شده کی‌یف شکست خورده است، بدون اشاره به اینکه این ضدحمله در چه مرحله‌ای است، خطاب به ولادیمیر پوتین گفت: آماده آغاز ضدحمله هستیم و نظر تمام فرماندهان ما در مورد این ضدحمله مثبت است.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین دوشنبه شب در پیام ویدئویی شبانه خود، گفت: زمان آغاز ضد حمله اوکراین مشخص شده است.
میخاییل گالوزین، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که به باور مسکو «قرارداد صلح تنها در حالتی ممکن است که نیرو‌های مسلح اوکراین از خشونت دست برداشته و ارسال تسلیحات غربی به اوکراین متوقف شود.» او همچنین تاکید کرد که برای دستیابی به صلح پایدار، اوکراین باید دوباره به وضعیت بی‌طرف خود بازگشته و از عضویت در ناتو و اتحادیه اروپا خودداری کند. او افزود که کی‌یف باید «واقعیت‌های سرزمینی جدید» را که پس از برگزاری همه‌پرسی در مناطقی از اوکراین شکل گرفته، بپذیرد.
مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، پس از سه بازی موفق به گلزنی شد.
صدای شلیک تو‍‌پ‌ها دوردست، پس‌زمینه‌ای دائمی است، در حالی که سربازان در نفربرهای زرهی با سرعت در دهکده حرکت می‌کنند و تومان در پایگاهش – با پنجره‌های رنگ شده - مختصات حملات توپخانه را به واحد‌ها اعلام می‌کند.
برگزار کننده بازی رده بندی جام جهانی دو تیم کرواسی و مراکش بودند. دوتیمی که با سبک بازی دفاعی به اینجا رسیدند و البته عنوان سومی به کروات ها رسید.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی‌ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این‌بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
به نظر می رسد نساجی عزم خود را جزم کرده که رکورد فصل گذشته در تعداد پیروزی ها را بشکند و بعد از قهرمانی در جام حذفی این بار بهترین حضور در لیگ برتر را رقم بزند.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
نهادهای امنیتی وزارت دفاع انگلیس گزارش دادند که ارتش روسیه با تجمیع نیروهای خود در مناطق جنوبی اوکراین، در حال تداک یک حمله بزرگ یا دفع یک ضدحمله است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ