پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همان روز‌ها برای تهیه گزارش به یکی دو غسالخانه سر زدم و به چشم خویش دیدم که این بزرگواران در نهایت احترام و آرامش طوری با مردگان کرونایی رفتار می‌کنند که انگار بدن عزیزشان را غسل می‌دهند.
الهی درد به سر هیچ بنی بشری ننشیند، حتی در دوره‌ای که درد کوچک و بزرگ دوا و درمان دارد، اما یک وقت درد، بی‌دوا و ‌درمان می‌شود، وقتی در عین بودن، نیست. نیست که نیست. از ۱۳ آبان تا هلال‌احمر تا ناصر خسرو تا آن یکی و این یکی، اگر هم باشد به یک تومان و دو تومان نمی‌دهند، انگار که خون پدر دلال‌ها از طلاست که این طور تعداد صفرهای هر قرص و آمپولی را بالا و بالاتر حساب و کتاب می‌کنند. وضعیت دارو خراب است، انگار جایی است میان کما و مراقبت‌های ویژه. بلاتکلیف است. صدای همه را درآورده، اما هنوز همان‌جایی هستیم که قبل‌تر هم بودیم. یعنی همین چندماه پیش که یک قرص و شربت معمولی هم پیدا نمی‌شد.
رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره گفت: زمانی که دو سال پیش رئیس‌جمهور شدم گفتم که نگران خشک‌شدن رودخانه کلرادو هستم، همه طوری به من نگاه می‌کردند که انگار دیوانه‌ام. موقعی هم که درباره احتمال استفاده پوتین از سلاح هسته‌ای گفتم، همین برخورد و نگاه با من داشتند؛ این تهدید (پوتین) واقعی است.
زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان ادارۀ کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف ادارۀ کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.
زیدآبادی نوشت: در کشور ما برخی افراد اعتقاد به امور متافیزیکی را مترادف نفی و انکار اصول بدیهی عقلانیت بشر تلقی می‌کنند و خواهان ادارۀ کشور بر همین مبنا هستند. این نگرش از منظری الهیاتی نیز خرافه به حساب می‌آید و به‌خصوص راه را بر طرح هر نوع ادعای کذب و سست و بی‌پایه و ضدعقلانی در سطوح مختلف ادارۀ کشور می‌گشاید و جامعه را به فساد و تباهی کامل می‌کشاند.
هر سیاستمداری که به قدرت می‌رسد، ادعا می‌کند مشکلات موجود را دولت‌های قبل ایجاد کرده‌اند، اما خود نیز همان راهی را می‌رود که دیگران با صرف هزینه بسیار پیموده‌اند. این چرخه آنقدر تکرار شده که امید‌ها در حال رنگ باختن است و انگار مردم باور کرده‌اند هیچ دولتی نمی‌تواند ابر چالش‌های موجود را حل‌و‌فصل کند.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
تغییر شرایط اقتصادی و بالارفتن قیمت کالا و خدمات در کشور مشکلی است که غیر قابل انکار است و همین موجب شده تا آثار آشکار و پنهان در همه زمینه‌ها قابل لمس باشد. همین تورم سبب می‌شود تا قیمت دیه که در پایان هر سال تعیین می‌گردد افزایش یابد وبه تبع آن قیمت بیمه نامه‌های شخص ثالث هم افزایش می‌یابد، اما این پایان ماجرا نیست، زیرا در هر بیمه نامه شخص ثالث یک گزینه پنهان افزاینده قیمت وجود دارد که قابل تامل است.
مسگرآباد تا همین چند سال پیش عنوان یکی از قدیمی‌ترین روستا‌های تهران را یدک می‌کشید. سال ۱۳۹۳ شهرداری وقت تصمیم می‌گیرد اینجا را به محدوده شهری وارد کند. بعد از چند سال کش و قوس مسگرآباد می‌شود بیست و یکمین محله منطقه ۱۵ با خانه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌هایی با بافت روستایی تمام‌عیار.
علیزاده طباطبایی: متهم ردیف اول را از روز نخست بعد از این اتفاق تلخ در سوئیتی به صورت انفرادی نگهداری کردند در حالی که از همان ابتدا مقامات مسئول به صورت مکرر اعلام کردند که او تنها مرتکب خطای انسانی شده اســت. در دادگاه هم ما این مساله را مطرح و نسبت به آن اعتراض کردیم. او در تمام این مدت در یک سوئیت به صورت انفرادی بوده است. از سال گذشــته تا امسـال و در فاصله دو دادگاه که او را دیدم، تمام موهایش سفید شده بود و انگار ۱۰ سال پیر شده بود.
مسی و امباپه طوری همدیگر را در آغوش می‌فشارند که انگار نه انگار همین چند ماه پیش مهم‌ترین رقابت ورزشی جهان را در اوج دشمنی انجام داده‌اند.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
از مهم‌ترین آثار غیراقتصادی برجام که شاید این روز‌ها هر دم بیشتر عریان و در عین حال به‌طور روزافزون انکار می‌شود، میزان نقش‌آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی ایران است: مذاکرات منجر به برجام از همان آغاز زمینه‌ای را در محیط بین‌المللی ایجاد کرد که ایران بتواند به عنوان بازیگر موثر پذیرفته شده و در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا به همکاری با دیگر بازیگران موثر این حوزه بپردازد.
تا همین دیروز بود که برای فرار از آلودگی هوا و خفگی و کم‌آبی دست به دعا برداشته بودیم تا شاید در بی‌تدبیری مدیران، بارانی ببارد و جان میلیون‌ها نفر نجات یابد. در این میان، اما انگار مسئولانی که مردم را به دعا تشویق می‌کردند، آنقدر روی خشکسالی متمرکز شده‌اند که نزولات آسمانی از ذهن‌شان دور است و با وجود هشدار‌ها هر بار و هر سال غافلگیر می‌شوند، به‌طوری‌که جمله «غافلگیر شدیم!» به یکی از روزمرگی‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. البته گفته، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد و آیین دادرسی باید تکمیل شود. گویا او فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند!
فردا جام جهانی آغاز می‌شود و وضعیت تیم ملی برای مردم یا دست‌کم بخشی از مردم مشخص نیست. یعنی نمی‌توانند نسبت خود را با ۲۵ بازیکنی که در قطر هستند، مشخص کنند. پیشکسوتان و هنرمندان هم همین‌طور. همین است که علیرضا منصوریان یک جوری مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب می‌کند که انگار کسی به او گفته چرا حمایت کردی؟ محسن چاوشی یک جوری می‌گوید من هیچ همکاری با تیم ملی ندارم که انگار همکاری با تیم ملی جرم است.
«وزارت بهداشت یک لیست قرمز (کمبود)، زرد (هشدار) و سبز (تامین) دارویی دارد و اکنون این لیست دارویی به رنگ زرد درآمده، یعنی همان مرحله هشدار که فاجعه است و انواع دارو‌ها در این لیست وجود دارند. تقریبا ۷۰۰ قلم کمبود دارویی.» این نکته را مجتبی بوربور، نایب‌رئیس اتحادیه واردکنندگان دارو می‌گوید و درباره تفاوت کمبود‌های دارویی که از سوی فعالان حوزه دارویی اعلام می‌شود، اما مورد تایید وزارت بهداشت نیست، می‌گوید: «اینطور به‌نظر می‌رسد که وزارت بهداشت در حال انکار کمبودهاست.
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: گاهی در بعضی دانشگاه‌ها با دانشجویان به گونه‌ای برخورد می‌شود که انگار این افراد اساساً با نهاد دانشگاه بیگانه هستند و توجه ندارند که این‌ها فرزندان شما و آینده‌سازان همین کشورند، چرا با آن‌ها بی مهری می‌کنید؟
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
برای سفر به قطر، اما حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تور‌ها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
دوربین مسیر روبه‌روی حادثه را نشان نمی‌دهد تا ببینیم که زن، پرت می‌شود یا خود را پرت می‌کند یا اصلاً در خودرو نبوده و زمین می‌خورد، ولی مخاطب با دیدن همین تک تصویر، متأسفانه قضاوت می‌کند و حکم هم صادر می‌کند، چنان گرم و پرهیجان که انگار حقیقت همان است که او می‌گوید.
ریکاردو در دو هفته گذشته لیگ برتر نشان داده همان مردی است که از او انتظار داشتیم.
آنها نیز با جان و دل این شهادت را – که خواست معشوقشان (خداوند) بود- پذیرفتند. ظاهراً در همین موضوع انار یا انگور خوردن امام هشتم است که حضرت پس از نپذیرفتن خوردن میوه مسموم، از طرف مأمون تهدید شد که: «اگر نخوری، تو را میکشم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ