ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
برخی افراط‌گرایی (Extremism) را با اصول گرایی (Fundamentalism) یکی می‌پندارند. اما در مفهوم یکی نیستند، اصول گرایی به معنای بازگشت به اصولی است که معرف یا اساس یک ایدئولوژی باشد، اما افراط‌گری یعنی دفاع تیز و تند از دیدگاه‌هایی که بنیاد چندانی ندارد یا کنش‌های خشن و تیز در برابر هرگونه نقد و اصلاحگری خیرخواهانه.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
روزنامه جوان نوشت: این جماعت تا همین چند ماه پیش که از فقر چهره‌های مؤثر و موجه اصلاح طلبی رنج می‌بردند، تلاش کردند که از لاریجانی و حتی ناطق نوری به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس بهره ببرند و یا دست‌کم حمایت آن‌ها را برای دفاع از لیست آینده اصلاح طلبان جلب نمایند.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
یک روزنامه آلمانی نوشت که وزیر دفاع این کشور با اقدامات خود از زمان روی کار آمدن، موجی از نارضایتی‌ها را در میان نظامیان باعث شده است.
به گفته تحلیلگران امنیت سایبری، شرکت پروتی در روسیه، سخت افزار و نرم افزار برای کمک به دولت‌ها جهت نظارت بر ارتباطات خطوط تلفن، ایمیل‌ها و تراکنش‌های کارت اعتباری، از جمله موارد دیگر را توسعه می‌دهد. این شرکت با وزارت دفاع روسیه قرارداد دارد.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
روزنامه «کیهان» در دفاع از مولدسازی دولت رئیسی با حمله به روحانی، خاتمی و هاشمی نوشت: عملکرد سیاه‌تان، شرم‌آور است
مواضع لندن علیه ایران به‌طرز چشمگیری پس از اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی- انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، تندتر شده است؛ روزنامه ساندی تلگراف روز ۲۵ دی‌ماه در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس نوشت که ممکن است در پس این اعدام، بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک دست بردارد.
کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
شیمون مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه 108 فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از بنیاد هریتیج، ارتش آمریکا را «ضعیف» توصیف کرد و نوشت که در برابر خطرات قادر به دفاع از منافع ملی آمریکا نخواهد بود.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
کی روش و کاروالیال دو سرمربی فعلی و سابق مهدی طارمی در گفتگو با روزنامه اوجوگو پرتغال، به دفاع از مهاجم ایرانی پرداخته اند.
نمایش صادق محرمی برابر میلان رضایت‌بخش بود، به نحوی که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت او را دومین بازیکن برتر دینامو برابر روسونری نامیده بود.
به نظر می‌رسد منظور از دفاع منتقدانه وقایع سال ۸۸ باشد. صانعی در فتنه سال ۸۸ دفاعی از جمهوری اسلامی نداشت که حال بخواهد منتقدانه باشد یا مدل دیگری! او در سال ۸۸ در کنار جنبش سبز ایستاد و حمایت‌های اصلاح‌طلبان از او هم به دلیل همین مواضع سیاسی اوست.
الخلیج امارات در گزارشی به تمجید از عملکرد دفاعی تیم های تحت هدایت فرهاد مجیدی پرداخته است.
کارنامه یکساله دولت با وجود شرایط سخت به جامانده از گذشته نه تنها قابل دفاع که حتی قابل افتخار است. دولت سیزدهم توانست کشور را از شرایط بی‌دولتی نجات دهد. نیرو‌های انقلابی در دولت شرایطی را تحویل گرفتند که وزرای دولت گذشته اعتراف می‌کردند در پرداخت حقوق کارمندان دولت و فروش حتی ۲۰۰ هزار بشکه نفت مستأصل مانده بودند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ