لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در جریان بازی دیشب رئال برابر آلمریا از سبک بازی وینیسیوس ناراضی بود و یک بار شدیدا به او معترض شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.
تنها از ۴ درصد پساب کشور استفاده می‌شود، قطعی برق ۳۰ اداره پرمصرف در پایتخت و ایران حقوق و منافع خود درباره میدان گازی آرش را پیگیری می‌کند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
وزیر امور خارجه نوشت: خروش مسلمانان جهان در دفاع از ساحت مقدس ‎قرآن کریم جلوه‌ی روشن تعبیر امام خمینی (ره) از پیام عاشورا است.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
ایران نوشت: اگر دستگاه دیپلماسی کشورمان مطابق آنچه بار‌ها از سوی رئیس‌جمهور خواسته شده، با تبیین درست ماجرا، افکار عمومی را در این‌باره آگاه سازد، طبیعتاً تبلیغات علیه روابط راهبردی که برای رفع مؤثر تحریم‌ها صورت می‌گیرد، توفیق نخواهد داشت؛ بنابراین اگر قرار به احضار سفیری برای اعتراض به بیانیه مشترک کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس هم باشد، این سفیر امارات است که باید در اولویت قرار گیرد؛ فرایندی که اصلاح آن، هشیاری و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر را می‌طلبد.
مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست های مدیران سعودی پرداخت.
مربی تیم دوچرخه سواری جاده ایران نتایج رکابزنان در شرایطی که برنامه ریزی، امکانات، تجهیزات و حامی ندارند را بهتر از این ندانست گفت: نقد بر چیزی که وجود ندارد، عبث است.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تحت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
وکیل چند نفر از هواداران والنسیا که به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور تعت تعقیب قرار دارند با اظهاراتی عجیب از موکل‌های خود دفاع کرده و خبرساز شده است.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
پل پوگبا، ستاره یوونتوس، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از وینیسیوس دفاع کرد و خواستار اقداماتی جدی علیه نژادپرستی در فوتبال شد.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که هیچکس فراموش نکند که وینیسیوس در جریانات اخیر قربانی است و نه مقصر.
دولت برزیل قصد دارد اقدامات جدی و مهمی را برای دفاع و حمایت از وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید به کار بگیرد.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل دسته ای از هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شد.
مدیران رئال مادرید قصد دارند به صورت جدی برای دفاع از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، وارد عمل شوند.
امشب برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مامور مهار وینیسیوس باشد.
کارلو آنچلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که حجم انتقادات از سبک بازی او غیرمنصفانه است و این در واقع مشکل فوتبال اسپانیاست.
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با دفاع از مهاجم برزیلی این تیم پس از درگیری شدید وی با بازیکنان تیم مایورکا، گفت که بازیکنان تیم‌های رقیب مهاجم تیمش را تحریک می‌کنند.
باشگاه رئال مادرید متقاعد شده است که بند خرید 10 میلیون یورویی وینیسیوس توبیاس، دفاع راست برزیلی، را فعال کند.
طبق ادعای رسانه های برزیلی، وینیسیوس به احتمال زیاد در بازی نخست برزیل برابر صربستان در جام جهانی نیمکت نشین خواهد بود.
فالی، مدافع کادیز، که ضربه عامدانه او به رودریگو باعث تنش زیادی در بازی شب گذشته رئال-کادیز شد، ضمن دفاع از خود گفت که رودریگو پسر خوبی است ولی او در مورد وینیسیوس عقیده‌ای دیگر دارد.
آنتونیو رایو، کاپیتان مایورکا، معتقد است که وینیسیوس از قضیه نژادپرستی سوء‌استفاده می کند. نیمار به این اظهارنظر واکنش تمسخرآمیز نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ