وین رونی، هم تیمی سابق کریستیانو رونالدو، از اظهارات او درباره لیگ فوتبال آمریکا چندان خشنود نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در تیم جدیدش اینترمیامی یک بادی‌گارد جدید دارد که در همه صحنه‌ها آماده دفاع از لئو و جنگیدن برای او است.
یامیلا رودریگز، مهاجم تیم ملی زنان آرژانتین، از خود مقابل اتهام عدم حمایت از لیونل مسی دفاع کرد.
آنتونیو محمد، مربی آرژانتینی، از لیونل مسی دفاع کرد و گفت که پی اس جی با این فرهنگ ضعیف هواداری حتی با میلیاردها هزینه نیز قهرمان چمپیونزلیگ نخواهد شد.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
یونس عبدالحمید، مدافع مراکشی رنس، بازی برابر پی‌اس‌جی را یکی از بازی‌های راحت تیمش عنوان کرد، چون سه مهاجم بزرگ پاریسی‌ها در کارهای دفاعی مشارکت نمی‌کردند.
یونس عبدالحمید، کاپیتان رنس، پس از تساوی برابر پاری سن ژرمن از عملکرد سه ستاره این تیم در خط حمله انتقاد کرد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
خوان لاپورتا یک بار دیگر از تصمیمش برای عدم تمدید قرارداد با لیونل مسی دفاع کرد و گفت که از لحاظ اقتصادی جدایی مسی به سود باشگاه شد.
جیمی کاراگر، منتقد همیشگی رونالدو، این بار از فوق ستاره پرتغالی در مقابل لیونل مسی دفاع کرد.
دیالو در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد کرد. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.»
عبدو دیالو، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، از علاقه بیش از حد کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.
مائوریسیو پوچتینو معتقد است هر چقدر لیونل مسی بیشتر در زمین قدم بزند و انرژی ذخیره کند، به سود تیمش خواهد بود.
یوشکو گواردیول و آندری کراماریچ، در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود در قطر، به هواداران کرواسی قول دادند که در بازی رده‌بندی مقابل مراکش با تمام قوا خواهند جنگید.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.
لیونل اسکالونی در نشست خبری بازی با کرواسی از لیونل مسی در مقابل انتقادات به خاطر اتفاقات حاشیه ای پس از بازی با هلند دفاع کرد.
مدافع تیم ملی هلند تاکید کرد دفاع کردن برابر لیونل مسی یک وظیفه تیمی است نه فردی.
نائول مولینا، دفاع راست آرژانتین، بعد از پیروزی این تیم مقابل استرالیا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را تک‌خال آلبی‌سلسته توصیف کرد.
هلندی‌ها با داشتن خط دفاعی غیر قابل نفوذ به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کردند و حالا در انتظار حریف احتمالی خود یعنی آرژانتین هستند.
روبرت لواندوفسکی آنچه که پس از رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۲ و در گوش او زمزمه کرد را فاش کرد.
کانسلو آلوارز، بوکسور مکزیکی، پاسخ سرخیو آگوئرو که سعی در دفاع از لیونل مسی را داشت نیز داد.
گری لینه‌کر دوست دارد تیم ملی انگلیس قهرمان جام جهانی شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی را ترجیح می دهد.
لیونل مسی در مصاحبه با تیک اسپورتس از گونسالو ایگواین دفاع کرد و گفت که انتقادات از او در سال های اخیر غیرمنصفانه بود.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، از بندهای خاص قراردادی لیونل مسی با این باشگاه دفاع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ