بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل و تیم ملی والیبال ایران دفاع قاطعانه ای از امیرحسین توخته انجام داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
باشگاه النصر بعد از رسمی کردن قرارداد مارسلو بروزوویچ در توییتر به باشگاه بارسلونا و رئیسش خوان لاپورتا طعنه زد.
خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حالا دیگر به دنبال آرامش است و تنها به این خاطر بود که تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
روملو لوکاکو در آغاز فصل به رییس باشگاه اینتر گفته بود این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد.
زندگی غلامرضا اردشیری این روز‌ها در حالی ادامه دارد که او همچنان به خوردن غذا هیچ علاقه‌ای ندارد و همه خوراکی‌اش را نوشابه تشکیل می‌دهد. می‌گوید همه آرزویم این است که بفهمم چرا این اتفاق برایم افتاد و جز نوشابه، خوراکی دیگری نمی‌توانم بخورم.
مدافع پرسپولیس می‌گوید وظیفه او در این مسابقه بیشتر دفاعی بوده است.
بیانیه باشگاه پیکان در خصوص اتفاقات پس از بازی والیبال مقابل هراز منتشر شد.
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی برابر اورتون به پله ادای احترام کرد و او را افسانه ای فراموش نشدنی خواند.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، معتقد است که کایل واکر تنها مدافعی است که می تواند کیلیان امباپه را مهار کند.
وینسنت ابوبکر ستاره تیم ملی کامرون در اظهار نظری جنجالی از محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول انتقاد کرد.
کارلو آنچلوتی تاکید کرد که غیبت کریم بنزما در بازی های اخیر رئال ارتباطی به جام جهانی نداشته و او مصدومیتی دارد که مانع حضورش در میادین می شود.
این فقط اسکوربردها نیستند که «تفاوت» مربیان را نشان می‌دهند، این فقط نتایج نیستند که معیار قضاوت در مورد مربیان محسوب می‌شوند.
شاگردان نکونام دومین شکست متوالی خود را متحمل شدند تا با شرایطی سخت راهی تعطیلات شوند.
عبدالحمید نقره‌کار استاد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به نحوه جذب اساتید گفت: نباید در جذب اساتید فقط علم و تخصص مورد توجه باشد بلکه باید بدانیم معلمی شغل انبیاست و باید سوابق فرهنگی، تربیتی و اخلاقی اساتید نیز مورد تأکید باشد، نباید هر کسی که مدرکی از دانشگاه معتبری دارد جذب شود، یک استاد دانشگاه باید تعلیم و تربیت را با هم داشته باشد.
ستاره خط حمله ایران روند درخشان خود در پورتو را در مسابقه تیم ملی مقابل اروگوئه نیز ادامه داد.
ستاره خط حمله ایران روند درخشان خود در پورتو را در مسابقه تیم ملی مقابل اروگوئه نیز ادامه داد.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
مربی ویکتوریا پلژن روبرت لواندوفسکی را مهاجمی غیرقابل مهار می داند. به عنوان تیم مقابل فقط باید دعا کنید بدشانسی بیاورد و توپش وارد دروازه نشود.
کاپیتان سابق پورتو با دفاع از مهاجم ایرانی این تیم ابراز امیدواری کرد که منتقدین طارمی از جنجال درباره این بازیکن دست بکشند.
از زمانی که این پرونده شکل گرفت، تیم های منسجمی در قوه قضائیه و وزارت امور خارجه برای حمایت از این تبعه ایرانی شکل گرفت، چراکه واقعا یک پرونده کاملا سیاسی و ناعادلانه ای شکل گرفته بود. علاوه بر قوه قضائیه، وزارت امورخارجه هم از طریق سفارتخانه ها و هم از طریق مقامات مختلف ستاد وزارت خارجه و سفارت سوئد، پیگیری های مختلفی انجام دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ