معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به اتفاق هیات کشوری و استانی و همراهی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مجتمع فولاد بافت دیدن کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر ایران در جده، دیدارهای دوجانبه‌ای را با رؤسا و نمایندگان جمعیت‌های هلال احمر عمان، سودان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و عربستان سعودی داشت.
رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: در دیپلماسی محیط زیستی که دولت انقلابی بسیار خوب پیگیر آن است، در نشست منطقه‌ای سال قبل، سازمان ملل هم از ایران قدردانی کرد و هم ایران را میزبان نشست بین‌المللی گرد و غبار کرد که شهریورماه برگزار می‌شود.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی و مساعدت شعبه «یزد- صفائیه» بانک آینده در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این حوزه، قدردانی کرد.
دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.
معاون اول رئیس‌جمهوری در حاشیه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١،با حضور در غرفه شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای این شرکت قدردانی کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: قدردانی از حضور و مشارکت پرشور هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن فقط از طریق خدمت هر چه بیشتر به آنها میسر خواهد بود.
​معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو از بانک صادرات ایران به دلیل کمک به تأمین به موقع دارو و تولید پایدار و مستمر آن در کشور قدردانی کرد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود:علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره‌ای از وزارت دفاع، سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
اعضای هیات مدیره، قائم مقام‌ها و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با معاون وزیر صمت، ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه مدیرعامل، صداقت و سرعت بالای تصمیم گیری را از مشخصات بارز وی دانستند.
معاون اول رییس جمهور در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.
​معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: تلاش بانک صادرات برای تسهیل دسترسی و پر سرعت خدمات بانکی به مردم مورد تایید و تقدیر وزارت اقتصاد و امور دارایی است.
معاون اول رئیس جمهور گفت:مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
در قانون جدید تا ۱۴ سکه معاف از حق ثبت شده است و تا صد سکه از یک و یک دهم درصد و از ۱۰۰ تا ۲۰۰ سکه را دو درصد و از ۲۰۰ به بالا را ۱۵ درصد مالیات در قانون دیده شده است.
انجمن‌ مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام‌های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی‌های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ