معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه تاکید کرد که بهتر است در آستانه جام جهانی همراهی و همدلی ایجاد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین حسینی بعد از غیبت در بازی برگشت پارسال روز چهارشنبه بار دیگر در نقش جهان به میدان می رود.
مدافع نساجی معتقد است این تیم با توجه به تغییرات زیاد نیاز به زمان برای هماهنگی بیشتر دارد.
سه دروازه‌بان باتجربه لیگ برتر تا اینجای کار توانسته‌اند دروازه خود را بسته نگه دارند تا از هفته دوم جنگ بر سر بیشترین تعداد کلین شیت شروع شود.
سرمربی جدید آلومینیوم موفق شد این تیم را پس از مدت‌ها در یک بازی خانگی به برتری برساند.
آلومینیوم توانست با نمایش هجومی مقابل استقلال خوزستان به نخستین پیروزی فصل دست پیدا کند.
مجتبی حسینی پس از پیروزی آلومینیوم از عملکرد بازبکنانش دفاع کرد و معتقد بود اشتباهات فردی با گذشت زمان حل خواهد شد.
مدافع ایرانی کایسری اسپور احتمالا با رفع مصدومیت مقابل استانبول اسپور به میدان خواهد رفت.
قائم‌‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد گزینه‌ای جز مجتبی حسینی ندارند و منتظر هستند تا این مربی تصمیم خود را برای ادامه همکاری بگیرد.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور و مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت، گفت: بنده هیچ حرف و سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی ایشان ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی نمی‌دانم.
سید نصیر حسینی امام جمعه شهر یاسوج گفت: کسانی که اهل تقوی نیستند خداوند آن‌ها را جز حیوانات دانسته است حیواناتی که روی دو پا راه می‌روند این صورت انسانی یک نعمت بزرگ برای انسان است.
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم، در برنامه «حضور» در حسینیه جماران گفت: در این سال‌ها نسبت به حفظ جایگاه زن در جامعه بی‌توجهی شده است، اما مسئله‌ای که فقط روی آن حساسیت وجود داشته، بحث پوشش و حجاب بوده است. آیا به آسیب‌های زنان مانند مشکلات اقتصادی، فشار‌های روانی که در خانواده‌ها وجود دارد و حتی مسائلی مثل طلاق یا زنان سرپرست خانوار، هرگز همپای مسئله حجاب توجه شده است؟
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
پرسپولیس به جز جذب مهاجم خارجی نیم نگاهی هم به لیگ برتر در نقل و انتقالات زمستانی خواهد داشت.
گناباد ـ رئیس اداره گاز گناباد گفت: جریان گاز واحدهای تولیدی، اداری(به جز ادارات امدادی)، مساجد، حسینیه ها، دانشگاهها و مراکز آموزش و عالی و مدارس در سطح شهرستان گناباد قطع شد.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اخطاری به باشگاه استقلال نداده است.
حسین پورمحمدی، مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان، در اولین گفت‌وگوی خود اعلام کرد که با قاطعیت، با استعفای محمد ربیعی مخالفت کرده است.
حسینی همدانی امام جمعه کرج گفت: غرب برای زنان چیزی جز حقارت نداشته و امروز اوج خواسته عده‌ای از آشوب‌ها این است که سرویس دانشگاه مختلط می‌خواهند و باید بحث انقلاب جنسیتی را تبیین کرد و مسیری که در غرب طی شده در این زمینه را بیان داشت.
مهاجم تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید با حسین عبدی و همکارانش هدفی جز قهرمانی در جام ملت‌ها نخواهند داشت.
فیروز کریمی برای اینکه شرایط خودش و صنعت نفت از این بدتر نشود چاره‌ای جز کسب پیروزی مقابل تیم پیکان به رهبری مجتبی حسینی ندارد.
واقعاً به جز خندیدن حرفی برای گفتن ندارم. مسخره‌ترین و خنده‌دار‌ترین پنالتی بود که به عمرم حتی دیده‌ام و نمونه‌اش را تا به حال جایی ندیده بودم.
سرمربی تیم پیکان تهران اعتقاد دارد مردم مسجدسلیمان دلخوشی دیگری جز فوتبال و تیم نفت ندارند.
قالیباف گفت: مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند، بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند. به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ