سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی تیم ملی ووشو
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم های ملی بانوان و آقایان کاراته ایران بازدید کردند.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
سرپرست زائران ایرانی بیت الله الحرام روز سه شنبه از بیمارستان صحرایی و اورژانس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در سرزمین عرفات دیدن کرد.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
در بازدید سرپرست حجاج ایرانی از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه اعلام شد که از ۱۲ خرداد ماه تا دوم تیر، حدود ۶۰۰ بیمار خدمات دندانپزشکی دریافت کرده‌اند.
دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه «تلاش با برکت» بازدید کردند.
سرپرست حجاج ایرانی با حضور در یکی از هتل های محل اسکان زائران ایرانی ضمن مطلع شدن از برخی مشکلات و کمبودها ، از مسئولان سازمان حج و زیارت خواست نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.
سرپرست سفارت ایران در کابل گفت: موافقت‌هایی که اکنون صورت گرفته که ما بتوانیم و متخصصان ما بروند منطقه را ببینند و زمینه‌ساز شود برای این‌که ان‌شاءالله این آب رها شود، خواهشم این است که امروز سیستان دچار مشکل است.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه برای بازدید از محوطه‌های گردشگری و به ویژه بنا‌های مذهبی رعایت حجاب و شئونات اسلامی الزامی است، از عزل مسئول تکیه معاون الملک کرمانشاه خبر داد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صبح امروز از آکادمی و تیم‌های پایه این باشگاه بازدید کرد.
حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال با حضور در آکادمی باشگاه، از تیم های پایه آبی ها بازدید کرد.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید رایگان موزه‌های شهرداری تهران در روز ۲۸ اردیبهشت؛ روز جهانی موزه‌ها خبر داد.
اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بررسی از طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی وارد خوزستان شد.
رئیس جمهور در جریان حضور از پیش اعلام نشده در یکی از مراکز دخترانه نگهداری کودکان فاقد سرپرست مؤثر در شهر تهران در جریان فعالیت‌ها برای نگهداری، آموزش و توانمندسازی دختران قرار گرفت.
رئیس جمهور در جریان حضور از پیش اعلام نشده در یکی از مراکز دخترانه نگهداری کودکان فاقد سرپرست مؤثر در شهر تهران در جریان فعالیت‌ها برای نگهداری، آموزش و توانمندسازی دختران قرار گرفت.
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید ۳ میلیون شهروند و مهمان نوروزی از موزه‌های شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.
ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعبه بانک ملی ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بر ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی و ارزی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از صرافی ملی و شعبه مستقل فردوسی روند مبادلات ارز را در واحدهای بانک با قیمت های مصوب بانک مرکزی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
بازدید سرپرست وزارت رفاه از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان،گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی نخواهیم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ