روز گذشته دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری‌ آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان گل‌محمدی برای فرار از گرمای طاقت فرسای تهران، حوالی غروب تمرین خود را در ورزشگاه کاظمی آغاز کردند.
اینیوس گرنادیر نامی متفاوت دارد و یک برند خاص در جانمایی حروف نشان تجاری است، اما خود محصول عملا هیچ خلاقیت و استقلالی ندارد...
رسانه‌های عراقی در گزارشی به سفر اخیر علی باقری به عراق و بازدید از معروفترین خیابان بغداد پرداختند.
جورجینا نوشته: بیشتر بدرخشید چون شما لایق بهترین‌ها هستید. عید قربان روز درخشش است، عیدتان مبارک!
حسن یزدانی روز پرفشاری را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.
پژو ۲۰۷ بانوان درواقع نسخه ای خاص از پژو ۲۰۷ مولتی کالر است که توسط آپکو سفارشی سازی شده و در بخش ظاهری و تریم داخل و همچنین امکانات، دستخوش تغییراتی شده است.
باشگاه پرسپولیس در حالی عکس‌های تمرین این تیم را منتشر کرد که روی روحیه بالای آن‌ها تاکید داشت.
Eber sarısı یک گل خیلی خاص است که در مناطق محدودی مانند اک شهیر ترکیه رشد می کند و آن گونه که مقامات حفاظت محیط زیست این کشور می گویند، تنها گیاهی است که از یک گل آن، سه نوع میوه متفاوت به عمل می آید.
با چشم‌اندازی از کاخ امپراتوری و در یک روز صاف کوه فوجی جدیدترین شعبه هتل "فورسیزنز" (چهار فصل) در توکیو به شما احساسی خاص می‌بخشد.
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
حالت خاص باز شدن درب ها، کیفیت فوق لوکس جزئیات کابین و تپنده الکتریکی برای این دونفره جذاب شرایط ایده الی را ایجاد کرده اند. درب‌های عقب جنسیس مینت به منظور دسترسی به فضای بار یا صندوق در حالت قیچی معکوس باز می‌شوند.
بمب‌افکن B-۲۱ Raider به‌طور خاص طراحی شده است تا با کمترین نیاز به سوخت‌گیری مجدد بتواند مسافت‌های طولانی و مأموریت‌های پیچیده را به انجام برساند. این محصول همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارد که اجازه انجام عملیات‌های ISR را می‌دهد.
مراسم ترحیم همسر شهید مطهری یکشنبه ۷ اسفند در مسجد اعظم قلهک با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
امیرحسین ثابتی مجری شبکه افق نوشت: انتشار عکس همسر کسی که مخالف یا حتی دشمن ماست، شرعا و اخلاقا کار غلطی است. جهاد تبیین یعنی اقناع مخاطب نه اغوا.
هفته گذشته یک رکورد شکنی بزرگ و جذاب در ورزش ایران رخ داد.
باستان‌شناسان یک آینۀ برنزی بسیار خاص به شکل سپر و یک شمشیر آهنی بسیار بزرگ را که بیش از ۲ متر طول دارد در گورپشته‌ای باستانی در شهر نارای ژاپن از زیر خاک بیرون آوردند؛ این آثار در نوع خود بی‌سابقه به حساب می‌آیند.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
بازیکنان تیم ملی ایران به وعده‌ای که به یکی از هواداران این تیم داده بودند، عمل کردند.
روستای «خورخوره» در ۵۵کیلومتری شهرستان بوکان (استان آذربایجان غربی)، جایی است که ۲۱سال پیش، کوتاه قامت‌ترین مرد ایران و جهان در آن متولد شد. «محمد قادرزاده» این مرد کوچک ایرانی با ۶۴سانتی‌متر و ۷میلی‌متر قد و ۶کیلو و ۵۰۰گرم وزن بعد از ثبت نام خود در کتاب «رکورد‌های ایرانی ۱۴۰۰» حالا در مسیر ثبت جهانی رکورد‌های گینس قرار گرفته است.
تصاویر منتشر‌شده از سومین روز اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اتریش رنگ و لعاب خاصی گرفته است.
یکی از تکایای صنفی خاص و البته قدیمی تهران که عاشقان اهل بیت و ائمه را در روز‌های عزای سیدالشهدا (ع)، دور هم جمع می‌کند تکیه سوپور‌ها (مسجد شیخ علی) در محله دزاشیب است که از گذشته تا حال همه آن را به همین نام می‌شناسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ