معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد دولت جمهوری اسلامی ایران هستم، اینکه هنرمندان بگویند نماینده ما هستید، چنین موضوعی صحت ندارد. برخی از هنرمندان علاقه‌مند به یارکشی هستند، من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران هستم و باید منویات آن را اجرا کنم. معاون هنری نیامده است تا هنرمندی، خلاف سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران عمل کند و دولت از او حمایت کند. قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. قرار است سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مفاهیم انسانی و اسلامی در حوزه‌های مختلف هنری را اجرایی کنیم. اگر هنرمندی با این سیاست‌ها و تفکر علاقه‌مند بود، همراهی و مفاهیم اخلاقی را ترویج کند، روی چشم ما جای دارد و حتما در خدمتش هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری کشور گفت: در حال حاضر ۴۰ میز تخصصی در حوزه گردشگری داریم و میز گردشگری هنر می‌تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع‌دستی باشد.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: روز جمعه در تمام طول مسیر راهپیمایی مهمونی غدیر از میدان امام حسین تا میدان آزادی ۳ هزار موکب برپا می‌شود.
معاون فرهنگی سازمان صدا و سیما گفت: همین کسانی که دم از سعه صدر و تنوع و چندصدایی می‌زدند، یک وحید جلیلی را روی آنتن تحمل نمی‌کردند. از حوزه هنری اخراج شدیم، به خاطر اینکه صداوسیما را نقد کردیم. دو تا انتقاد به یک سریال کردیم، بسیج شدند از ضد ولایت فقیه به ما بستند تا خوارج و ابن‌ملجم و...
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: توجه به شاداب سازی مدارس، آزمایشگاه علوم تجربی، کارگاه‌های کار و فناوری و فرهنگ و هنر در پروژه مهر سال ۱۴۰۲ مورد تاکید است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: باید بر اساس قانون و دستورالعمل‌های اجرایی بحث پیشگیری و مبارزه با هاری اقدام شود تا بر اساس فعالیت‌های بین‌بخشی سلامت مردم حفظ شود.
مشهد ـ معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نخستین همایش تخصصی هنر سنگ‌تراشی در مشهد خبر داد.
اصفهان- معاون سلامت اداره کل دامپزشکی اصفهان با بیان اینکه محیط‌زیست تاکنون برنامه جامعی برای کنترل هاری نداشته، گفت: هشدارها درخصوص تبدیل هاری به یک بیماری بحرانی به مدیریت بحران اعلام شد.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
معاون فرهنگی هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از خلق آثار انتزاعی و هنری بر روی ۱۱ اصله درخت خشکیده در محور ولی عصر (عج) خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور گفت: غالب هنرمندان کشور به ایران عزیز و آرمان های انقلاب اسلامی متعهد هستند و دشمنان نمی توانند اهالی هنر و فرهنگ را از انقلاب و مردم جدا کنند.
معاون بازرسی و نظارت اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: با توجه به اینکه واردات بادام هندی ممنوع است، هر آجیل فروشی، بادام هندی دارد؛ این نشان دهنده حجم بالای قاچاق است.
یک عضو پارلمان غنا در انتقاد به سیاست های اقتصادی معاون رئیس جمهور، او را به هری مگوایر تشبیه کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست سراسری مسئولین انجمن های هنری و ادبی بسیج گفت: آمریکایی که ناو هواپیما بر خود را حرکت می‌داد به سمت کشوری دولت آن کشور سقوط می‌کرد، امروز شما تفنگ داران آن را اسیر می‌کنید و غلطی نمی‌تواند بکند.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امروز «جهاد تبیین» روشن کننده بسیاری از مسائل برای جامعه مخاطب است، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ و فضای مجازی برای انتقال مطالب استفاده کرد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز ایران بر اساس نظریه هنری کیسینجر جز 5 قدرت برتر دنیا است و جمهوری اسلامی در کنار روسیه و چین جز چالش های اصلی ایالات متحده در سطح کلان هستند.
معاون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به پخش فیلم نوجوان محور «بیرو» گفت: حوزه هنری با حمایت مالی و معنوی از ایده‌های دانش آموزان در جشنواره فیلم مدرسه در کنار آنها خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش گفت: از دانش آموزان می‌خواهم از زبان هنر برای بیان ایده‌ها و خواسته‌های خود استفاده کنند.
معاون گردشگری استان تهران از برگزاری نشست آموزشی معدن، هنر و گردشگری با همکاری سازمان نظام مهندسی ایران خبر داد.
معاون اجتماعی و امور فرهنگی سازمان بهزیستی، از اجرایی شدن آموزش رایگان هنر در مناطق محروم با قابلیت اشتغال و کسب درآمد، خبر داد.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خراسان، بخش مهمی از ایران فرهنگی است و همه وجوه و جلوه‌های، فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی را در خراسان مشاهده می‌کنیم.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ