معاون گردشگری کشور گفت: با پیگیری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، همکاری وزیر صمت و همراهی صندوق ضمانت صادرات ایران، تمامی خدمات این صندوق به حوزه گردشگری تسری پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ۳۳ شرکت دانش بنیان و ۱۷ شرکت فناور و خلاق در حوزه های سلامت، ارتباطات و حمل ونقل به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
والدین می‌توانند ۳ صندوق سهامی از ۳۵ صندوق لیست شده در سامانه خدمات دولت را انتخاب کنند
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: بنای ما در دوره جدید فعالیت صندوق نوآوری تمرکز بیشتر بر توسعه خدمت گرنت است، چرا که شرکت‌های دانش‌بنیان از ظرفیت‌ خوبی در زمینه تحقیق و توسعه برخوردارند.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
بیمه معلم با حضور در آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان و برپایی غرفه، خدمات خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان معرفی و عرضه کرد.
نهادهایی چون صندوق اعتباری هنر می‌بایست به تمامی هنرمندان از کار افتاده خدمات ارائه کنند و مرزها را از آنچه اکنون انجام می‌دهند، فراتر ببرند. برای تقریب به ذهن می‌توان به الگوی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد که در قالب فدراسیون پزشکی-ورزشی خدمات قابل توجهی به ورزشکاران در چارچوب بیمه آنها می‌دهد. چرا اهالی فرهنگ نباید یک بیمارستان تخصصی داشته باشند و هر از چندگاهی حضورشان در بیمارستان‌های مختلف و حتی پرداخت هزینه‌هایشان جنجال آفرین شود؟
­مدیرعامل صندوق مشترک استان‌ها و سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی گفت: در سطح روستاها و دهستان‌ها بیش از ۲۵۰۰ مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی تاسیس شده است.
بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بانک تجارت طی سال 1401 در چارچوب عمل به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» رتبه نخست را در ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان به دست آورد.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در طول چهار سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد سازمان بیمه سلامت نسبت به پوشش خدمات درمانی در دو صندوق بیمه سلامت همگانی و بیمه روستاییان و عشایر اقدام کند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از تهیه و اجرایی شدن طرح بیمه‌ای میعاد در راستای سیاست خدمات اقتصادی به اعضای صندوق برای ارائه خدمات بیمه سلامت خبر داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: سامانه یکپارچه خدمات دانش بنیان طراحی می شود.
بیمه معلم همراه با صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یکی از سهامداران استراتژیک، خدمت رسانی به جامعه فرهنگیان را در قالب طرح های مختلف تداوم بخشیده است.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان، در ارتباط با خدمات بیمه اجتماعی به روستاییان، عشایر و کشاورزان تحت پوشش این صندوق، توضیحاتی ارائه داد.
رباط کریم- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از انفجار ساختمان یک صندوق قرض‌الحسنه در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.
صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدماتی مانند پرداخت مستمری سالمندی و از کارافتادگی و بازماندگی به جامعه هدف ارایه می دهد.
صولت مرتضوی گفت: صندوق املاک و مستغلات همکاری چندبخشی برای خدمت گرفتن نقدینگی مازاد جامعه است.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
حسینی گفت:با اجرای متناسب‌سازی حقوق،مابه‌التفاوت ناشی از۲۶ ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از ۱۳۰ هزارنفراز مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها باقانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت میشود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اجرایی شدن ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری یا ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان کشوری به عنوان یک هدیه بسیار مهم به بازنشستگان کشوری خواهد بود.
صندوق بازنشستگی کشوری مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و خانواده آنان و برنامه‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ