لاتزیو با نتیجه 1-0 از سد اودینزه گذشت تا رتبه سومی خود در سری آ را مستحکم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این میان ویتامین‌ های محلول در چربی تنها ویتامین ‌هایی نیستند که باید نگران مصرف بی رویه آنها باشیم. دوز اضافی بیشتر ویتامین‌ های محلول در آب طی فرآیند دفع از بدن خارج می ‌شود، اما همچنان این ترکیبات نیز می‌ توانند باعث مشکلات گوارشی شوند و در عین حال با داروهای مصرفی بیمار ایجاد تداخل کنند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
خجسته‌مهر گفت: در میدان نفتی مشترک فروزان بین ایران و عربستان شرکت‌های پتروپارس و تأسیسات دریایی در دو جبهه مشغول به فعالیت هستند و به‌زودی اخبار مثبتی در باره افزایش تولید این میدان اعلام خواهد شد، همچنین قرارداد ساخت جکت میدان گازی فرزاد بی (B) نیز امضا شده و هم‌اکنون ساخت این جکت نو از سوی شرکت پتروپارس در حال انجام است.
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
در ماه‌های اخیر نیز موضوع تدوین طرح جدیدی در این زمینه موضوعی داغ میان مجلس و دولت بوده است. با این تفاسیر، حالا که برخورد با بدحجابی و کشف حجاب بُعد اجرایی به خود گرفته، در این حوزه همچنان سوالات و ابهاماتی جدی باقی مانده‌اند
کشمکش بر سر تعیین درصد افزایش قیمت کارخانه ای خودرو و متولی اعلام قیمت های جدید میان شورای رقابت و وزارت صمت همچنان ادامه دارد. این در حالی است که با ورود معاون اول رئیس جمهور به این سازوکار پرحاشیه، پرده ای جدید پیش روی این دو شکل گرفته است تا بتوانند دور یک میز جمع شوند.
در حالی که جنگ روسیه علیه اوکراین ادامه دارد، شهر آودیئیفکا در استان دونتسک اوکراین زخم‌های سنگین جنگ را به دوش می‌کشد. غیرنظامیانی که با وجود جنگ همچنان در شهر می‌مانند، با کمک داوطلبان سعی در ادامه زندگی خود در میان خرابه‌ها دارند.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
سرطان روده بزرگ در میان بزرگسالان جوان همچنان در حال افزایش است، به طوری که انجمن سرطان آمریکا دو برابر شدن موارد را در افراد کمتر از ۵۵ سال گزارش کرده است.
بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون از میدان جنگ و وضعیت شهر‌های اطراف باخموت منتشر شده، این شهر در حال حاضر از سه جهت از سوی روس‌ها محاصره شده است. هنوز مشخص نیست که اوکراین همچنان قصد اعزام نیرو به این منطقه را دارد یا می‌خواهد به‌طور تاکتیکی و موقتا عقب بنشیند.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
مرگ و ویرانی حاصل از بیماری کرونا هم‌چنان ادامه دارد. روشن‌ترین و واضح‌ترین نمونه در این میان کشور چین است؛ یکی از آخرین کشور‌هایی که اقدامات کنترل و محدودسازی همه‌گیری را کاهش داد- و این در حالی است که کرونای نوع اومیکرون در چین به سرعت در حال گسترش است و صحنه‌هایی که در بیمارستان‌های این کشور دیده می‌شوند، یادآور ویرانی‌هایی است که اومیکرون حوالی یک سال پیش در هنگ‌کنگ ایجاد کرده بود.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
در روز‌های اخیر، هم زمان با رشد نرخ ارز، شاهد افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی و خارجی هستیم. این در حالی است که بازار همچنان چشم انتظار ورود خودرو‌های صفرکیلومتر وارداتی است. در این میان وزارت صمت اعلام کرده است به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خودرو خواهیم بود.
در حالی که درگیری‌های داغ در شرق اوکراین وجود دارد، خودرو‌های زرهی و تانک‌های روسی که قبلاً در مناطق درگیری به تصرف نیروهای اوکراینی درآمده، همچنان در کی‌یف به نمایش گذاشته شده است. ساکنان پایتخت از منطقه‌ای که تانک‌ها در میدان قرار دارند بازدید می‌کنند و عکس می‌گیرند.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.
جهش طلا از پایین‌ترین سطح دو سال اخیر و به دنبال آن افزایش حدود سه درصدی در روز جمعه، شتاب صعودی قوی را در میان تحلیلگران وال‌استریت ایجاد کرده است. با این حال، برخی همچنین اعتقاد دارند که این فلز گرانبها هنوز باید برای معکوس‌کردن روند نزولی چند ماهه خود کار انجام دهد.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
به دلیل عدم بارش در بهار سال آبی گذشته و همچنین تاخیر در بارش‌های سال آبی جاری در پاییز و پیش بینی بارش‌ها از نیمه آذر ماه به بعد در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود حدود ۱۵۰ میلیون مترمکعب است و این شرایط را مدیریت این میزان آب در بخش‌های مختلف سخت کرده و است و به گفته کارشناسان زنگ خطر تامین آب شرب اصفهان به صدا درآمده است.
در حال حاضر خانواده‌ها حتی برای مسافت‌های کوتاه هم باید از ۴ تا ۶ میلیون تومان برای ایاب و ذهاب دانش آموزان متحمل شوند که این رقم به علاوه میزان هزینه دانش آموزان برای روپوش و همچنین لوازم التحریر برای خانواده‌ها گران تمام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ