رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات مجری تلویزیون از اتفاقات پس از آزاد سازی شهر بوکمال در سوریه که به دست داعشیان بود ببینید.
تیم فوتبال ناشنوایان در حالی فینال بازی‌های تابستانی ناشنوایان در روسیه را واگذار کرد که به دلیل کتک‌کاری بازیکنان، این دیدار به نفع تیم روسیه پایان یافت.
اولین صحبت‌های علی اکبر رائفی‌پور در فرودگاه امام بعد از اتفاقات ممنوع‌الخروجی در عربستان را ببینید.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
علیرضا بیرانوند بعد از قهرمانی در جام حذفی با حضور در برنامه 360 از حواشی و اتفاقات قبل از رفتن خود از پرسپولیس گفت: بخاطر صد هزار دلار با زندگی و آینده من بازی کردند!
بعد از حوادث شهریور امسال فضای دانشگاه‌ها ملتهب شد، دانشجو‌ها به اتفاقات بعد از مرگ تلخ مهسا امینی اعتراض کردند، اعتراضی که سبب شد با برخورد‌هایی از طرف نهاد‌های انضباطی و امنیتی مواجه شوند؛ معصومه ابتکار، استاد دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرآنلاین درباره واکنش خودش به اعتراضات دانشجویان گفت.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
بلایای طبیعی در جهان به کرات رخ می‌دهند و در برخی مناطق نیز به دلیل آسیب‌پذیر بودن، اینگونه اتفاقات رایج شده، اما بسیاری از کشور‌های جهان نیز هستند که احتمال وقوع بلایا در آن‌ها بسیار ضعیف توصیف شده و از «اطمینان بخشی» بالایی برخوردارند.
اظهارات او را دیدم و البته مطمئن نیستم چقدر از این اظهارات ارادی بوده و این اتفاقات طبیعی است.
خضریان، نماینده مجلس گفت: در جریان اتفاقات اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نه تنها حرفی نداشته و یک بیانیه هم نداده و خاموش و بی عمل است بلکه حتی هیچ چشم‌اندازی هم ارائه نکرده است و این نشان از نیازمندی این شورا به تغییرات است.
خبرگزاری فارس نوشت: در حال حاضر شهر سقز در آرامش کامل است و اینترنت با اختلال مواجه است.
توضیحات رئیس قوه قضائیه در مورد پشت پرده اتفاقات اخیر را در این ویدئو ببینید.
در دقایقی از فیلم که همه دیدند زمین خورده و در کمتر از ۲ دقیقه بهیار بالا سرش حاضر شده و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.
باشگاه گل گهر با انتشار متن زیر اعضای تیم استقلال را شروع کننده حواشی و اتفاقات بازی هفته هفتم دانست
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
حامیان صدر پس از آن خروج از منطقه سبز بغداد را آغاز کردند که رهبر این جریان در کنفرانس مطبوعاتی در نجف اشرف از ملت عراق بابت اتفاقات پیش آمده معذرت‌خواهی کرد و از هوادارانش خواست تا اطراف منطقه سبز در مرکز بغداد را ترک کنند.
اتفاقات عراق نگرانی شدید جامعه جهانی را به دنبال داشته است و بسیاری از کشورها اعلام کرده‌اند تحولات را زیر نظر دارند.
صحبت‌های آیت الله جوادی آملی در مورد اتفاقات کودتای ۲۸ مرداد را ببینید.
گزارشی جالب از خنده دارترین اتفاقات فوتبال ایران با صدای عادل فردوسی پور را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ