تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا اسدی جز معدود بازیکنان لیگ ایران است که می تواند سه پست دفاع- هافبک و مهاجم را بدون نقص بازی کند.
هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
کاسمیرو، ستاره منچستریونایتد و تیم ملی برزیل، سه بازیکن را انتخاب کرده است که از نظر او بهترین‌های نسل خودش هستند.
نامجومطلق می‌گوید: پرسپولیس پول هایش را پس‌انداز کرد اما آجورلو قرارداد بازیکنان را دو سه برابر بالا برد. در حق نکونام اجحاف شده
کریستیانو رونالدو در حال حاضر سی و هشت سال سن دارد و همچنان به دوران حرفه ای خود به عنوان یک بازیکن ادامه می دهد و فعلا قصد ندارد که از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
سه بازیکنی که به تازگی با استقلال عقد قرارداد کرده‌اند، هنوز از نظر جسمانی شرایط مناسبی ندارند و به همین خاطر روز گذشته بازی نکردند.
کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی گفت: تقریبا در همه رشته‌ها ورزشکاری داشتیم که مهاجرت کرده باشد ولی در فوتبال ندیدیم بازیکنی مهاجرت کند چون در این رشته پرداخت‌ها بد نیست.
ایشیکاوا، تاکاهاشی و نیشیدا سه بازیکنی بودند که به والیبال ایران یادآوری کردند که کار آنها برای ایستادن بر بام آسیا از همیشه سخت‌تر شده است.
کاپیتان سابق بارسلونا سه بازیکنی که تمایل دارد جایگزین او شوند را نام برد.
ورزش سه به اطلاعات جدیدی از درگذشت امیرحسین شیرچی بازیکن جوان تیم شهدای بابلسر دست یافته است.
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
سرمربی جدید بایرن مونیخ برای تقویت تیم در تابستان خواستار جذب سه بازیکن شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه انتخاب بازیکنان توسط هر مربی، انتقاداتی را به دنبال دارد گفت: هر مربی بر اساس تفکرات و سلایقش بازیکن دعوت می کند.
پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
بخش دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با پیرس مورگان منتشر شد و او به شکل علنی به اریک تن‌هاخ و مالکان و مدیران منچستریونایتد حمله کرده است.
سه بازیکنی که کی‌روش مقابل تونس بازی نداد
هافبک فولاد خوزستان با دو عنوان قهرمانی در سوپرکاپ، بازیکنی رکورد دار در این تورنمنت محسوب می‌شود.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
مدافع چپ نساجی، بعد از یکی دو فصل بدشانسی، شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر نقش مهمی داشته باشد.
مدافع چپ نساجی بعد از یکی دو فصل بدشانسی شروع طوفانی در ترکیب تیم سایپا داشته و به نظر می رسد می خواهد در صعود این تیم به لیگ برتر همانند نساجی نقش مهمی داشته باشد.
محمدرضا ساکت در نشست دوستانه با اصحاب رسانه اصفهان صحبت‌های جالبی در خصوص یکی از اهداف نقل و انتقالاتی تیمش مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ