سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه‌شدن محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال برای تخلیه بار ترافیکی و بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.
براساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد که برخی از محور‌های استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش برف و باران و برخی از محور‌های استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان دارای بارش باران هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت در روز پنجشنبه خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های اصلی و فرعی خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح مسیرها شده است.
سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف و سقوط بهمن در ۲۱ استان هشدارداد.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی مناطق اصفهان و فارس، شمال‌غرب کرمان، یزد و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد شدید داریم که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: جاده‌های ۱۲ استان با بارش برف و باران همراه است.
پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد و گفت: پدیده قالب در همه استان‌های کشور، برودت هوا است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های هشت استان کشور خبر داد و اعلام کرد که تردد‌های جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته ۵.۳ درصد افزایش داشته است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
رئیس پلیس راه با اشاره به وقوع برف و کولاک و بارش باران در اکثر جاده‌های کشور گفت: تردد در جاده‌های برفگیر بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان خبر داد.
بارش برف و باران در جاده‌های ۱۲ استان
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ