درباره مزایای دوربین این دستگاه گفته شده که در تمام شرایط نوری، عالی عمل می‌کند. همچنین دوربین گوشی هواوی در گرفتن عکس‌های دوستان و خانواده و رندر دقیق رنگ پوست می‌درخشد و وجود دیافراگم متغیر آن تضمین می‌کند که در یک عکس گروهی، تمام افراد به دلیل عمق میدان زیاد در فوکوس باقی می‌مانند. این گوشی همچنین در تمام سطوح زوم خود، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می‌کند و در حالت ماکرو، به‌خصوص با لنز تله‌فوتو خود عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استارت‌آپ هوافضا JetZero تا سال ۲۰۲۷ نمونه اولیه یک هواپیمای بال مختلط را برای نیروی هوایی ایالات متحده خواهد ساخت. این هواپیما بر اساس بدنه Z-۵ ساخته خواهد شد.
ایلکای گوندوگان بعد از ثبت قراردادش با بارسلونا از شماره پیراهن خود رونمایی کرد.
در آن زمان نیروی هوایی لبه فضا را ۵۰ مایل بالاتر از زمین در نظر می‌گرفت؛ بنابراین وایت برای پرواز فضایی رکوردشکن خود بال‌های افتخار فضانوردی را دریافت کرد.
کیلیان امباپه این روزها در تمرین پی اس جی تنهاتر از همیشه است و امروز نیز بیشتر همراه برادرش اتان دیده شد.
رابرت وایت از پایگاه نیروی هوایی ادواردز با هواپیمای موشکی نورث آمریکن ایکس-۱۵ بلند شد و به ارتفاع ۳۱۴،۷۵۰ فوتی رسید.
آذر ۱۳۵۳ یکی از تلخ‌ترین حوادث هوایی جهان در تهران اتفاق افتاد. این در حالی بود که حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در امریکا، انفجار هواپیمای حجاج بر فراز آسمان عربستان و کشته شدن ۱۸۲ زائر اندونزیایی و حادثه دلخراش ریزش ساختمان فرودگاه بین‌المللی مهرآباد بر سر مسافران هم در ماه آذر رخ داد.
شکل چرخشی ورتو که نام خود را از کلمه لاتین “vertente” یا “چرخش” گرفته است، به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان هوا را به سطح دستگاه فشار می‌دهد، جایی که به داخل فیلتر‌ها مکیده شده و خارج می‌شود.
الهام بخش طراحی متهورانه FreeBuds ۵ از شیشه سازی و به طور خاص قطره‌های شاهزاده روپرت با نام اشک Batavian/Dutch بوده‌است؛ مهره‌های شیشه‌ای سخت شده با استحکام غیرمعمول قوی در انتهای گرد شیشه مشخص می‌شوند که می‌تواند ضربات سنگین را تحمل کند در حالی که قسمت انتهایی آن مستعد شکستگی است.
میتل‌هولتسر در سال ۱۳۰۳ خورشیدی و آستانه سرنگونی سلطنت قاجاریه به ایران آمد. او از طرف شرکت هواپیمایی «یونکرس» مأموریت یافت تا خطوط هواپیمایی ایران را در دوره قاجار بررسی کند.
عکس‌های هوایی که عکاس سوئیسی از ایران قدیم گرفته است سند مهمی از تاریخ این کشور را با خود همراه دارد.
سرمه‌ای پوشان سیرجانی این روزها تمام تلاش‌شان را برای حفظ رتبه چهارمی لیگ برتر به کار گرفته‌اند.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، پیش از مسابقه برابر رئال مادرید سوژه عکاسان شد.
روز گذشته هواداران سپاهان استقبال خوبی از اولین بازی فصل تیم‌ محبوب‌شان به عمل آوردند.
پرواز با هاسلر کابوسی برای خلبانان نیروی هوایی آمریکا بود. بمب‌افکن افسارگسیخته و رام نشدنی که اغلب خلبان‌ها را در فرود و برخاست دچار مشکل می‌کرد.
بنا بر اعلام سازمان آب و هوای ملی در «بانسویل/ریو گرانده ولی» چندین نفر وجود احتمالی شهاب سنگ را در غرب «مک آلن» گزارش داده‌اند. این سازمان آب و هوایی همچنین گزارش داد که تجهیزات نقشه‌برداری صاعقه زمین ثابت (Geostationary Lightning Mapper) برق (درخشندگی) ناشی از این شهاب سنگ را ثبت کرده است.
سرویس امنیتی و اطلاعاتی وزارت دفاع عراق امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از بازداشت فرمانده یگان پدافند هوایی گروه تروریستی داعش در جنوب بغداد خبر داد.
بازیکنان استقلال که برای فرار از هوای برفی تهران به سالن وزنه پناه برده بودند، تمرینات خود را برای بازی با پیکان پیگیری کردند.
جنی صادر» اولین خلبان زن جنگنده در ارتش لبنان خواهد بود و فعالیت حرفه‌ای خود را با جنگنده سوپر توکانو A-۲۹ آغاز خواهد کرد.
سومین تیم پر ستاره هم در مرحله گروهی با جام جهانی خداحافظی کرد تا اینگونه خلق شگفتی هم‌چنان ادامه داشته باشد.
شاگردان پائولو پنتو موق شدند در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل تیم قدرتمند اروگوئه به یک امتیاز دست پیدا کنند.
فیفا در طرحی جالب نقشه هوایی محل اسکان ۳۲ تیم شرکت کننده در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را منتشر کرد.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
از صبح امروز بارش شدید باران آب و هوای انزلی را تحت تاثیر قرار داده و حالا در شرایطی که کمتر از سه ساعت تا دیدار ملوان و فولاد باقی مانده بود، سازمان لیگ این بازی را لغو کرد.
پانصد هوادار پرسپولیس امکان تماشای بازی تیمشان را پیدا کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ