ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن دنا و ناو بندر مکران پیش از ظهر شنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) با استقبال امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و خانواده‌های کارکنان این ناوگروه وارد منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
ویدیوی منتشر شده در عربستان، یاسین بونو را در حال مذاکره با رئیس باشگاه الهلال نشان می‌دهد و انتظار می‌رود قرارداد او تا ساعات آینده رسمی شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه حدود ۳۰ مغازه و انبار از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد در آتش سوختند، گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند و پس از پایان ماموریت تیم کارشناسی بررسی خود برای یافتن علت حادثه را آغاز خواهد کرد.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر در سن 38 سالگی در فوتبال عربستان و تیم النصر حضور دارد و تلاش می کند تا در این تیم بتواند به موفقیت در لیگ عربستان و فوتبال آسیا برسد اما همه می دانند که درخشان ترین دوران کریستیانو رونالدو مربوط به دوران حضورش در فوتبال اروپا و به خصوص در تیم رئال مادرید است.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
روز‌ها جایش را به هفته می‌داد و چاک همچنان در حال باد کردن و بزرگ شدن بود، به طوری که همه محل از چاک حرف می‌زدند و جمعیتی از سراسر جهان می‌خواستند مرغی را ببینند که با خوردن پاپ کورن به یک توپ بزرگ تبدیل شده است. چاک حتی تیتر اخبار سراسر جهان هم شد و خبرنگاران و گزارشگران تلویزیون به مزرعه فِرِد هجوم آوردند تا این پدیده عجیب را ثبت دوربین کنند.
حضور تیم ملی در بیشکک سبب شده تا حال و هوای فوتبال در قرقیزستان داغ شود.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، که در حال حاضر به سنگاپور سفر کرده در مسابقه پدل شرکت کرد تا توانایی‌هایش را به تصویر بکشد.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
تمارض آن‌ها عالی بود. وقتی ما جعبه آشیانه را باز کردیم، به یک کلونی از مورچه‌های مرده برخوردیم؛ ولی ناگهان یکی از این مورچه‌ها کمی حرکت کرد. این نوع بی‌حرکتی دفاعی، تنها در میان چند گونه مورچه (آن هم در قالب یک یا چند مورچه و نه در قالب یک کلونی) دیده شده بود و تا به حال ندیده بودیم که یک کلونی از مورچه‌ها، همگی تمارض به مردن بکنند.
هواداران تراکتور در فاصله دو ساعت تا شروع بازی، استقبال بسیار خوبی از آخرین دیدار خانگی داشته‌اند.
ماموریت اصلی مریخ‌نورد کنجکاوی جمع‌آوری داده‌ها و تعیین اینکه آیا سیاره سرخ تا به حال برای حیات میکرو باکتریایی بسیار کوچک قابل سکونت بوده یا خیر، است.
این شاید جالبترین و در عین حال عجیبترین فریم از تمام تقابلهای پرسپولیس و مس کرمان باشد.
به باور کارشناسان این خودرو جدید تویوتا که مدل ۲۰۲۳ تویوتا سنچری است، می‌تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUV‌ها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت‌نمایی در آن هستند.
ساعت برخی سیستم‌های کامپیوتری و گوشی‌های تلفن همراه راس ساعت ۱۲ امشب (یکم فروردین) همزمان با تغییر ساعت در سال‌های گذشته، به صورت خودکار یکساعت به جلو کشیده شد. گفته می‌شود علت این مسئله تنظیم بودن سرور‌های جهانی با تغییر ساعت در ابتدای سال در ایران است که در حال حاضر تنظیمات این سرور‌ها در حال تغییر است و تا دقایقی دیگر ساعت گجت‌ها و گوشی‌های موبایل به حالت عادی برخواهد گشت.
این گیاه بوی گوشت گندیده آزاد می‌کند تا مگس‌ها را برای گرده افشانی جذب کند. بوی این گیاه به قدری بد است که دانشمندان در حال کار بر روی راه‌هایی برای استفاده از آن به عنوان سرکوب کننده اشتهای انسان هستند.
باشگاه چلسی از خرید جدید خود انزو فرناندز رسما رونمایی کرد تا مشخص شود این هافبک آرژانتینی با پیراهن شماره 5 چلسی بازی خواهد کرد.
نمی‌دانم باید خوشحال باشم یا ناراحت. نمی‌دانم از اتفاق خوشی که در حال وقوع است بنویسم یا از اینکه چرا باید کسی با این همه معلومات و ویژگی در زندان از رساله دکتری‌اش دفاع کند. نمی‌دانم باید از مسئولان زندان بابت فراهم کردن شرایط تحصیل تشکر کنم یا بگویم نمی‌شد به مددجو مرخصی دهند تا در دانشگاه از پایان‌نامه‌اش دفاع کند؟
سیدحسین حسینی زیر نظر کادر پزشکی در حال مداوای خود است تا بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.
در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی گاز قطع شده و ماموران در حال تلاش هستند و خانه‌به‌خانه می‌روند و نفت سفید، بخاری و سیلندر گاز ال. پی. جی توزیع می‌کنند. بیشتر استان‌های سردسیر تا آخر هفته یا دورکارند یا تعطیل و مراکزی که باز هستند باید از سوخت دوم استفاده کنند و با لباس گرم سر کار بروند. دوباره به عکس ویدئوکال رئیسی می‌رسم و زیر لب می‌خوانم برف می‌بارد و من می‌شوم از یار جدا...
این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»
عیسی زارع پور گفت: این پروژه محرمانه بود و فشار‌های بسیار زیادی روی روسیه قرار داشت که این تکنولوژی را در اختیار ایران قرار ندهد و ما توافق کرده بودیم تا زمان پرتاب محرمانه بماند با این حال نخستین خبر توسط آژانس فضایی روسیه اعلام شد و در اولین خبری هم که منتشر شد اعلام کردند که ماهواره در روسیه ساخته شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ